www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Volvo иска 50% от продажбите да бъдат онлайн до 2025 г.

16.09.2020 | Авто новини: Авто пазар » Световен опит | Автор: Angel Sergeev | 2669 прочитания
A+ | A-





Volvo фундаментално модернизира и надгражда начина, по който клиентите купуват, взимат под наем, абонират се и обслужват автомобилите си, работейки в посока за постигане на амбицията си 50% от продажбите на компанията да бъдат генерирани онлайн до 2025 г.

На 7-ми септември компанията обяви придобиването на Upplands Motor, базираното в Стокхолм представителство (подлежи на одобрение от регулаторните органи), и планира да придобие изцяло компанията Bra Bil, с цел обединяване на двете операции с Volvo Bil, което е собствено представителство на шведския премиум бранд.

Това обединение ще позволи на Volvo да стартира технологична трансформация на своите търговски дейности. Стратегията на компанията е да създаде онлайн и офлайн преживяване за своите клиенти, съвместно с търговските представителства на бранда в световен мащаб. Тази обединена операция ще позволи на Volvo да използва изцяло силния си вътрешен пазар, за да придобие знания и да разработи бъдещия бизнес модел.

Volvo вярва, че клиентите също желаят улеснение, когато купуват или обслужват автомобила си. Традиционната система за търговия обслужва клиентите от десетилетия, но като водеща автомобилна компания в Швеция, Volvo трябва да претърпи промени, за да отговори на бъдещите потребителски изисквания.

Клиентите на Volvo скоро ще могат лесно да се придвижват между онлайн и офлайн пространството, спестявайки време и пари, като предприемат голяма част от процеса на покупка онлайн, а същевременно запазват възможността си да посещават търговеца лично само когато е необходимо.



Тагове: volvo







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ