www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Булвария навърши 20 години

01.06.2011 | Авто новини: Клюки » Светско | Автор: | 1701 прочитания
A+ | A-





През 2011 година Булвария празнува 20 години от своето създаване. Компанията ще отбележи своята годишнина с нови предложения, услуги и награди:

- Булвария ще предложи на своите клиенти най-новите архитектурни концепции за автосалони на двете марки - „Black Box” на Опел и „White Pearl” на Шевролет. Компанията ще построи в София свой нов продажбен и сервизен комплекс, съобразен с последните изисквания на GM за посрещане и обслужване на клиенти на марки Опел и Шевролет.

- Компанията отново ще засили дейността си във Варна, както и планира да открие сервизни и продажбени центрове на Опел и Шевролет в още два окръжни центъра на Североизточна България.

- Новата услуга на Булвария Cash-back Leasing предлага финансиране, обратно изкупуване и подмяна на автомобили при нисък лихвен разход. Клиентите ще имат възможност да подменят автомобила си с нов на всеки три, четири или пет години, без да заплащат първоначална вноска. Компанията разработва и услуга, свързана с опазването на околната среда. С нея ще се стимулира покупката на автомобили с ниски емисии на въглероден двуокис.

- На специално създадения сайт www.tombola.bulvaria.com се провежда томбола на Булвария. Всеки четвъртък късметлиите печелят уикенд с нов автомобил на Opel и Chevrolet или талон за обслужване на собствения си автомобил. Големите награди предлагат тестване на автомобил за 20 дни.

- Булвария създава Електронна книга с отворен край, която чрез интерактивен и електронен достъп дава информация за историята на компанията, историята на автомобилния живот през периода 1991 г. - 2011 г., както и припомня значимите исторически събития на България през същия период. Изпълението на бъдещите планове на Булвария ще продължи историята, разказвана от Електронната книга.

 

Успехите на Булвария:

- Постави основите на дилърската мрежа на Опел в България.
- Представи и популяризира марката Опел в годините, когато все още тя нямаше официално представителство в България. Благодарение на Булвария Опел присъстваше на всеки Пловдивски панаир и автоизложение в България.
- За две десетилетия Булвария успя да удовлетвори нуждите и потребностите на 20 000 клиенти.
- Създаде и предложи услугата „собствен лизинг” и беше първият дистрибутор, предлагащ финансиране при покупка на нови автомобили.
- Изгради отлична репутация. За всеки един от работниците и служителите на Булвария на първо място стои доброто име на компанията. Клиентите получават качествени и успешни решения на своите специфични нужди, очаквания и желания.
- За максимално удобство, Булвария посреща и обслужва клиенти в два сервизни и продажбени центъра в София – на ул. „Орион“ №84 в западната част на града и на бул. „Христофор Колумб“ №43 – в източната.
- За удобство и сигурност провежда регулярно сервизни акции и програми за автомобили на всякаква възраст с качеството на оторизиран сервиз.
- Създаде програма с образователна цел „Знаете ли, че“, която помага на клиентите да разбират какво и защо трябва да бъде сервизирано по техния автомобил.
- Въведе ERP система за управление на процесите във фирмата, като една от многобройните възможности на системата е да генерира напомнящи съобщения за важни ремонти. Така се удължава живота на автомобилите, спестява се време и средства за отстраняване на големи повреди.


Какво предстои?

- Булвария ще построи нов продажбен и сервизен комплекс на ул. „Орион“ №84, който ще бъде съобразен с последните изисквания на GM за посрещане и обслужване на клиенти на марки Опел и Шевролет. В него за първи път в България ще бъдат осъществени най-новите архитектурни концепции за автосалони на двете марки - „Black Box” на Опел и „White Pearl” на Шевролет.
- Булвария планира да посрещне в новите си центрове своите първи клиенти заедно с откриването на Южната тангента на „Люлин“ – връзката между бул. „Тодор Александров“ и автомагистрала „Люлин“.
- Булвария ще разшири присъствието си във Варна и в Североизточния регион на България, като открие сервизни и продажбени центрове на Опел и Шевролет поне в още два окръжни центъра.

 

Целта на Булвария:

С две думи - „Булвария близо до вас”. Компанията предлага на своите клиенти и партньори качествено обслужване при максимално удобство. Като част от Еврохолд, от една страна, и от друга – част от дилърската мрежа на най-големия в света производител на автомобили GM, Булвария съчетава автомобил, финансиране, застраховане и поддръжка в различни продукти, създадени според специфичните нужди на всеки един клиент.







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ