www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Най-новият Nissan GT-R пристигна в Европа

11.01.2013 | Авто новини: Авто пазар » Промоции на нови коли | Автор: | 1978 прочитания
A+ | A-





- Ускорението от 0 до 100 км/ч спада с 0,1 сек. до 2,7 сек.
- Модерният V6 двигател с две турбини е допълнително подобрен
- Оптимизираният модел вече е способен на 7:18,6 мин. за обиколка на „Нюрбургринг“

Емблематичният спортен флагман GT-R пристигна в Европа с подобрена динамика, по-добра стабилност и дори по-директно управление. Редом до оптимизирания 370Z, моделна година 2013, GT-R e върхът на острието в спортната моделна гама на Nissan. На самия връх в гамата на Nissan, сега GT-R разчита на преработен 3,8-литров V6 двигател с 550 к.с., генериращ подобрени времена в средния и високия оборотен диапазон. Модификации са били направени и по амортисьорите, пружините и предният анти рол-бар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането за водача.
Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек., с 0,1 сек. по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на „Нюрбургринг“, завъртайки обиколка на прословутата германска писта за 7:19,1 минути по време на тестове през май миналата година. Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на бързата обиколка заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18,6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012.
Тъй като GT-R винаги е демонстрирал най-новите технологични решения на Nissan, направените модификации са на базата на данни, натрупани по време на 24-часовата надпревара на „Нюрбургринг“ миналата година, в която участие взеха два серийни GT-R автомобила.
Nissan GT-R е супер купе със задвижване на четирите колела без аналог, чието родословие се простира повече от четири десетилетия назад във времето. Когато настоящата версия дебютира през 2009 г., нейният агресивен и уникален дизайн, и унищожителна динамика, развихриха обществена буря и възторжени отзиви. Оттогава GT-R се подобрява всяка година.

GT-R: Техническите подобрения в подробности:
Двигател
- Нови инжектори с по-голям капацитет контролират по-прецизно впръскването на горивото с цел оптимизиране на реакцията в средните и високите обороти.
- Нов изпускателен винтил към разтоварващия клапан на турбото (байпасен, рециркулационен клапан) спира бързото намаляване на налягането при принудителното впръскване и поддържа бързата реакция на двигателя.
- Нова преградна плоча в картера помага за поддържането на по-стабилно налягане на маслото и намалява ротационното триене в картера, особено при високоскоростно шофиране.
Шаси
- След измерване на центъра на преобръщане на GT-R в завой, взимайки предвид отклонението на тампоните в окачването и гумите, инженерите на Nissan са настроили геометрията на окачването, като спецификациите на амортисьорите и предният стабилизатор също са били променени, а целта е била осигуряване на по-добра стабилност при високи скорости.
- Увеличен е капацитетът на въртящия момент, който може да поемат полуоските, като целта е подобряване на надеждността при голямо натоварване, като например при шофиране на писта и рязко ускорение.
Купе
- Напречната греда под арматурното табло е била подсилена, което е резултирало в увеличаване здравината на купето и контрол на окачването.








Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ