728 x 90

Финални тестове за Renault Austral, първи подробности за двигателите

Новото Renault Austral навлиза в последния си етап на развитие. С всяко лансиране на нов модел нашите тестови автомобили преминават месеци на интензивни тестове, за да гарантират качество от най-високо ниво. Тези тестове за издръжливост потвърждават надеждността и дълготрайността на различните компоненти. При тези тежки тестови условия новото Renault Austral финализира своята нова платформа CMF-CD3,

Новото Renault Austral навлиза в последния си етап на развитие. С всяко лансиране на нов модел нашите тестови автомобили преминават месеци на интензивни тестове, за да гарантират качество от най-високо ниво. Тези тестове за издръжливост потвърждават надеждността и дълготрайността на различните компоненти.

При тези тежки тестови условия новото Renault Austral финализира своята нова платформа CMF-CD3, както и гамата от електрифицирани задвижвания. Новото Renault Austral навлиза в така наречените тестове за потвърждение, по време на които автопарк от около 100 автомобила ще измине 2 милиона километра.

В тази последна фаза новият SUV Renault Austral вече пътува през Франция, Испания, Германия и Румъния, за да тества разработките от изминалите фази. 900 шофьори ще пропътуват 600 000 км в реални условия по обществените пътища, докато 1 400 000 км ще бъдат изминати на писта.

Тези тестове ще позволят да се потвърди изборът на настройки за новата платформа CMF-CD3, както и да се тестват системите в помощ при шофиране, шумоизолацията и комфортът на окачването, за да бъде предоставено най-доброто на бъдещите клиенти.

По време на тестовете ще бъдат изпитани и нови силови агрегати. Renault Austral ще се възползва от гама електрифицирани бензинови двигатели, повечето от които не са били виждани досега: ново поколение E-TECH Hybrid двигател, 1.3-литров TCe 12V mild-hybrid двигател и нов 1.2-литров TCe 48V mild-hybrid двигател, нововъведение в гамата на Renault.

Тази гама от двигатели ще предложи рекордна ефективност: намаление на CO2 емисиите до 105 гр/100 км по цикъл WLTP (за двигател E-TECH Hybrid, предварителни данни) и максимална мощност до 200 к.с.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт