728 x 90

Официално: Renault Austral e наследникът на Kadjar без дизелов двигател

След продължителна кампания по подготовка, новият Austral най-накрая е тук. Първият модел на Renault, който се базира на платформата CMF-CD от трето поколение, идва като наследник на Kadjar и носи серия от новости. Най-очевидната е изцяло новият дизайн, както отвън, така и в кабината. Първо, да поговорим за размера. Austral е дълъг 4.51 метра, широк

След продължителна кампания по подготовка, новият Austral най-накрая е тук. Първият модел на Renault, който се базира на платформата CMF-CD от трето поколение, идва като наследник на Kadjar и носи серия от новости. Най-очевидната е изцяло новият дизайн, както отвън, така и в кабината.

Първо, да поговорим за размера. Austral е дълъг 4.51 метра, широк 1.83 метра и висок 1.62 метра, с междуосие от 2.67 метра. Това го прави малко по-дълъг и по-висок от предшественика си, като същевременно е малко по-тесен и с удължено междуосие. Товарният капацитет варира от 500 до 575 литра в зависимост от това дали автомобилът има фиксирана или плъзгаща се задна седалка.

Задвижването се подсигурява от 1.2-литров трицилиндров двигател с турбокомпресор, оборудван с мека хибридна технология, описана като „истинска алтернатива на дизела“. Да, на практика това означава, че вече няма дизелов двигател от Renault в този сегмент. Новият 1.2 мек хибрид разполага със 130 к.с. и 6-степенна ръчна скоростна кутия. Renault казва, че разходът на гориво е до 5.3 литра/100 км с емисии на CO2 от 123 г/км. Без меката хибридна технология, двигателят би бил с 20 процента по-жаден, според вътрешните оценки на компанията.

Следващото предложение за задвижване е 1.3-литров мек хибрид, разработен съвместно с Mercedes-Benz. Той работи заедно с 12-волтова литиево-йонна батерия, стартер-генератор и шестстепенна ръчна или автоматична скоростна кутия X-Tronic. При избор на ръчна кутия, мощността е 140 к.с., докато автоматът се предлата със 160 к.с. По-мощната система изразходва 6,2 литра/100 км и отделя 136 г/км CO2.

Що се отнася до модела E-Tech Hybrid, това е нов хибрид, базиран на 1.2 мотора. Той винаги стартира в електрически режим и може да бъде с комбинирана мощност от 160 к.с. или 200 к.с. Той изразходва само 4.6 литра/100 км и отделя 105 г/км CO2, което кара Renault да каже, че е един от най-чистите хибридни кросоувъри в своя сегмент.

Базовите версии ще разполагат със задно окачване с торсионна греда, докато по-скъпите получават не само многораменно окачване, но и управление на задните колела, известно още като 4Control Advanced. Austral е пълен с технологии, включително 9.3-инчов head-up дисплей за шофьора, 12-инчов вертикален сензорен екран, 12.3-инчов цифров инструментален панел, матрични LED фарове, 360-градусова камера и всички системи за подпомагане на водача, необходими за постигане на Ниво 2 автономия.

1 коментар

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

1 Коментар

  • Никола
    декември 7, 2022, 05:31

    Научиха го хората Каджар-а, а сега сменят и името с ново. Безумно. Нямам думи. Новото име е тотална безмислица и е трудно.

    Отговор

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт