728 x 90

Renault Austral представя ново поколение на системата за завиване на задните колела

Освен с усъвършенствано шаси, новият Austral разполага с многораменно окачване на задния мост за по-добро поведение на пътя, по-комфортно шофиране и изключителна стабилност при всякакви обстоятелства. По лоши пътища движението на задните колела се възползва от подобреното кормилно управление и е много по-добро при преодоляване на неравна пътна настилка. Предимствата са незабавни: контактът между колелото

Освен с усъвършенствано шаси, новият Austral разполага с многораменно окачване на задния мост за по-добро поведение на пътя, по-комфортно шофиране и изключителна стабилност при всякакви обстоятелства. По лоши пътища движението на задните колела се възползва от подобреното кормилно управление и е много по-добро при преодоляване на неравна пътна настилка. Предимствата са незабавни: контактът между колелото и пътя е превъзходен, докато комфортът и акустиката са оптимални.

Когато се движите с висока скорост или завивате със скорост над 50 км/ч, задните колела завиват с до 1° в същата посока като предните колела. Това се постига благодарение на добавянето на задвижващ актуатор, монтиран на задната ос, който работи съвместно  със сервоусилвателя на волана, електронния модул на двигателя и електронната програма за стабилност (ESP).

Много пъргав и лесен за маневриране през градските улици, Austral може да се похвали с изключително управление за SUV от C-сегмента. Неговият диаметър на завой от бордюр до бордюр е 10,1 м, което е по-малко от някои градски модели. Благодарение на задвижващият актуатор на Austral, разположен на задната ос, задните колела могат да завиват до 5° в обратна посока на предните колела (в сравнение с 3,5° при предишното 4х4 поколение) – страхотно техническо постижение.

С последното поколение на технологията MULTI-SENSE, в Austral водачът вече може да разшири динамичното изживяване при шофиране. В зависимост от избрания режим на шофиране: Eco, Comfort или Sport, е възможно да се осъществят 13 различни настройки. Настройките обхващат поведението на шасито, както и определени усещания при шофиране: усилие на кормилното управление, реакция на шасито и двигателя, контрол на сцеплението и динамичен контрол на автомобила. Тази функция може да бъде достъпна чрез екрана OpenR или чрез нов бутон, разположен на волана.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт