728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Porsche тества новото 911 GT3 с постоянна скорост 300 км/ч цели 5000 км.

Според официалните заводски цифри, 911 GT3 може да достигне пикова скорост от 317 километра в час.

Новото Porsche 911 GT3 може и да не е значително по-мощно от предшественика си, но благодарение на много други подобрения определено е по-бързо. По-новият GT3 обикаля Нюрбургринг с повече от 12 секунди по-бързо от предишното поколение на модела и до известна степен това е възможно поради максималната скорост на автомобила.

Според официалните заводски цифри, 911 GT3 може да достигне пикова скорост от 317 километра в час. Има обаче нещо още по-важно. Издръжливост е ключовата дума тук, тъй като Porsche създава много бърза и способна машина, която може да работи на пълна газ с часове. Буквално.

В ново съобщение за пресата Porsche подробно представя някои от техническите акценти на новия 911 GT3. Има няколко много интересни факта, но ние сме най-развълнувани от информацията, че производителят на автомобили е тествал прототип на 911 GT3 повече от 5 000 километра при постоянна скорост от 300 километра в час и спиране само за гориво. Тестът е извършен на овала в Нардо, Италия, а колата преминава през теста „безупречно“.

За да се гарантира, че двигателят може да работи часове наред при тежък товар, инженерите на Porsche правят много сложна система за подаване на масло. Всъщност новият 911 GT3 използва маслена система, която е почти идентична със състезателните автомобили на компанията и има общо седем етапа на засмукване. „Двигателят в нашата състезателна кола 911 GT3 Cup се различава съществено по отношение само на два компонента: изпускателната система и блока за управление на двигателя. Всичко останало е идентично“, обяснява Томас Мадер, специалист по двигатели за сериите GT в Porsche.

Прочети още:
BMW каза, че маха мигачите от 2022 година

Но преди двигателят да е готов да излезе на пистата Нардо за часове наред изпитания на пълна скорост, той трябва да премине през сесия на статично тестово оборудване. По-точно, той прекарва повече от 22 000 часа на стена, който предлага различни симулации. Пред Motor1.com Мадер казва, че двигателят е бил тестван „при пълна газ за много голяма част от времето“.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *