728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Новото Porsche 911 GT3: 510 к.с., ръчна кутия, ново окачване

4.0-литровият мотор без турбо на GT3 вече развива мощност от 510 к.с. и въртящ момент от 470 Нм.

Чисто новото поколение на Porsche 911 GT3 вече е факт. Най-мощното атмосферно 911 от последно поколение е с близо 17 секунди по-бързо от своя предшественик на пистата Нюрбургринг.

Това са дължи на куп подобрения. Най-напред, 4.0-литровият мотор без турбо на GT3 вече развива мощност от 510 к.с. и въртящ момент от 470 Нм. Лимитът на оборотомера е 9000 об/мин, както и преди.

Що се отнася до скоростната кутия, вариантите са два. Пуристите сигурно ще бъдат доволни да чуят, че на разположение остава 6-степенна ръчка. Срещу доплащане може да се получи и 7-степенен автоматик с два съединителя.

Надали много клиенти се интересуват от разхода на гориво, но все пак трябва да отчетем, че GT3 с автоматик е по-икономичен. Данните показват 13.3 л/100 км за ръчката и 12.4 л/100 км двусъединителния автоматик.

От Porsche са работили изключително много върху аеродинамиката на автомобила. На практика всяка чупка или отвор за преминаване на въздух са с нова и оптимизирана форма.

Прочети още:
McLaren Artura e V6 хибридна суперкола с 671 к.с. и 800 Нм

Благодарение на това, както и на други подобрения, динамиката е впечатляваща. Версията с PDK кутия ускорява от място до 100 км/ч за 3.4 секунди, а GT3 с ръчна кутия се нуждае от 3.7 секунди за същото упражнение.

Както стана дума, времето за обиколка на Нюрбургринг е 6:59.927 или с около 17 секунди по-добре от предишния GT3. Важно е да се отбележи, че резултатът е регистриран по време на развойната дейност на модела.

Впечатляваща е и работата по изпускателната система. GT3 вече е оборудван със задължителния за Европа филтър за твърди частици, но въпреки това, теглото на ауспусите и тръбите намалява.

Подобно е и положението със спирачната система. Спираните дискове са със 17 процента по-големи, но отново цялата система е по-лека. GT3 тежи общо 1418 кг с ръчна кутия и 1435 кг с автоматик.

Все още няма обявени цени. Очаква се напълно оборудвана за писта кола с керамични спирачки да струва близо 400 000 лева.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *