728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Тази електрическа кола за писта ускорява до 100 км/ч за 2.5 секунди

В автомобилната индустрия Испания може да е най-известна с марката SEAT, но страната има и редица страхотни производители на коли от малки серии. По-рано тази година говорихме за Hurtan, базиран в Гранада малък автомобилен производител, и днес с удоволствие ви представяме съвсем различна машина. Тя идва от югоизточна Испания и е наистина страхотна. Това, което

В автомобилната индустрия Испания може да е най-известна с марката SEAT, но страната има и редица страхотни производители на коли от малки серии. По-рано тази година говорихме за Hurtan, базиран в Гранада малък автомобилен производител, и днес с удоволствие ви представяме съвсем различна машина. Тя идва от югоизточна Испания и е наистина страхотна.

Това, което виждате в галерията по-долу, е така нареченият Revolt, изцяло електрически пистов автомобил, построен от базираната в Барселона компания Baltasar. Мисията на фирмата е да създаде „най-чистите електрически автомобили за пистови дни“ и виждайки колко страхотно изглежда този EV, сме уверени, че в крайна сметка ще успеят да изпълнят задачата си.

Revolt е с лека конструкция, използваща предимно въглеродни влакна и тежи само около 770 килограма. В комбинация с двумоторен RWD електрически задвижващ механизъм с 500 конски сили, ниското тегло осигурява бързо ускорение от 0-100 километра в час само за 2.5 секунди. Или, казано по друг начин, вероятно ще ви трябва повече време, за да прочетете това изречение, отколкото време е необходимо на Revolt да достигне 100 км/ч.

Както Top Gear съобщава, Baltasar разработва и изгражда всичко самостоятелно, като единственото изключение е средно монтираната 700-волтова батерия с тегло от 250 кг, която идва от испанския производител на батерии Millor. Ако имате достъп до станция за бързо зареждане, ще можете да възстановите енергия за около 100 км само за 5 минути.

Прочети още:
Rimac Nevera дебютира с 1914 к.с. и веднага подобри рекорда на четвърт миля (видео)

Най-хубавото е, че няма да се ограничите само до шофиране на Revolt на пистата. Baltasar казва, че електрическият двуместен автомобил е напълно законен за път, въпреки че не бива да очаквате много функции за комфорт. В кабината има чифт карбонови седалки, подвижен волан и малък екран с базови екстри. Интересното е, че портът за зареждане също е там, на таблото, точно пред пасажерската седалка.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *