www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Успешни тестове за 2011 BMW Z4 GT3

09.04.2011 | Авто новини: Авто Спорт » Писта | Автор: | 1840 прочитания
A+ | A-





На пистата Залцбургринг завършиха последните тестове на модифицирания спортист BMW Z4 GT3 - еволюция 2011. Возилото е получило успешно боево кръщене в поредица интензивни тестове. Намерението на последните промени е преди всичко подобряване на аеродинамичната ефективност с цел да се гарантира конкурентоспособността на автомобила в много трудната боева GT3 класа.
BMW Z4 GT3, който бе лансиран през март 2010 г., постигна най-големия си успех до този момент през януари 2011 година. Тогава Клаудия Хюртген (Германия), тестовият пилот на BMW Аугусто Фарфус (Бразилия), Томи Милнър (САЩ) и Едуард Сандстрьом (Швеция) спечелиха състезанието "24 ч. на Дубай" за отбора Шуберт (Shubert). Това bе първата крайна победа за BMW Z4 GT3 в маратон от такъв мащаб, след като вече бе доказал потенциала си с победи в дебютния си сезон в европейския шампионат FIA GT3.
С продълговатия си капак на двигателя, изнесената кабина на водача към задната част на автомобила, дългото междуосие и тесните арки на калниците, серийната версия на BMW Z4 се гордее със своята безспорно оригинална външност. В двуместното возило пък инженерите от BMW Motorsport виждат добра основа за създаването на конкурентен GT3 състезателен автомобил. А разликата между производствената и състезателната кола може да се намери под капака: серийната версия на BMW Z4 се задвижва от шестцилиндров двигател, а GT3 версията - от 4.4-литров осемцилиндров мотор.
Стоманеното тяло на баварския спортен звяр идва от завода на BMW в Регенсбург. Безопасността на клетката е осигурена, чрез тръби, изработени от изключително твърда стомана и след това заварени в тялото. Тялото на V8 двигателя е произведено в леярския цех на BMW в Ландсхут. Фабриката на BMW Group в Динголфинг пък доставя задната ос, диференциала и други части. Предните и задни крила, предния капак, покрива, калниците и много други компоненти са изработени от въглеродни влакна и подсилени пластмаси (CFRP).









Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ