www.motonews.bgwww.weekendclub.bgwww.bomarbg.eu

Сервиз на Goodyear от веригата Premio стъпи в Бургас

13.09.2012 | Авто новини: Авто Продукти » Гуми | Автор: | 1877 прочитания
A+ | A-





Международната вертига сервизи Premio откри нов обект в Бургас. Автоцентърът е шестият и най-големият от веригата в България. Лентата му прерязаха заместник областният управител на Бургас – Атанас Терзиев, Богдан Иванеску, Мениджър продажби на леки гуми за Румъния, България и Молдов и Георги Славчев, собственик на фирмата партньор „БИГС“. Като част от веригата фирмата вече е официален вносител на марките Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava и Debica. „Бигс“ предлага и марката Kelly, която е ексклузивна за франчайзинг партньорите и може да бъде намерена само в сервизите на веригата. На обща площ от 1500 кв.м в автоцентъра са разположени шоурум, склад с хотел за гуми и монтажно хале с възможност за едновременно обслужване на 8 леки автомобила, както и стенд за товарни автомобила. Новият обект на веригата Premio разполага с машини за монтаж, демонтаж, баланс и вулканизация, машина за изправяне на джанти, диагностика, смяна на масла, ремонт на спирачна система, ел. услуги и продажба на акомулатори и резервни части.
Веригата Premio е основана в Германия през 1996-та година и е собственост на Goodyear Dunlop Handel System. Към момента тя е представена от 505 обекта в Европа, в страните Германия, Чехия, Унгария, Полша, Румъния, Русия, Словакия, Швейцария, Турция, Казахстан  и Узбекистан и продължава да се разширява със силна и ясна политика на експанзия. През годините на развитие Premio се утвърждава като персонален консултант на шофьорите, когато имат нужда от гуми, джанти и цялостно сервизно обслужване.
Веригата дава уникална възможност за развитие на работещи сервизи за гуми, на желаещите да развият своя бизнес и едновременно с това да бъдат част от просперираща световна компания. Основно изискване на веригата е сервизите да бъдат оборудвани с професионална техника за демонтаж, монтаж и баланс и на гуми, произведени по Run on Flat технология. В концепцията на Premio освен продажбата и сервизното обслужване на гуми (демонтаж, монтаж, баланс, регулиране на преден мост) са включени и други услуги, свързани с поддръжката на автомобила: масла, акумлатори, амортисьори, ауспуси, климатици, ходова част, електрическа инсталация и други.
Франчайзингът на Premio предвижда и множество обучения по отношение на всички фази на обслужване на клиента – както обучения за търговския екип, така и за сервизните специалисти. Знанията и прилагането на стандартите биват редовно проверявани, за да бъде сигурно, че във всички центрове на веригата обслужването е винаги на високо ниво. Партньорите имат и възможността да внедрят и софтуерен пакет, специално разработен за цялостната дейност на Premio автосервиз. 







Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!

Затвори

facebook twitter rss linkedin Авто новини мобилна версия

БЮЛЕТИН НОВИНИ

Email: *


МАРКИ





" "