728 x 90

VW Polo фейслифт идва с нови технологии и без дизел

По-очевидни промени са настъпили отзад, където Polo приема по-широки LED задни светлини, простиращи се върху капака по подобие на Golf.

Volkswagen трябваше да представи обновения Polo по-късно днес, но изтегли премиерата с няколко часа. Така пред нас стои фейслифт версията на малкия модел, който няма да се предлага с дизелови двигатели.

За освежаване в средата на жизнения цикъл промените са доста значителни и започват отпред, където субкомпактният хечбек получава светодиодна лента. Говорейки за светлините, самите фарове са актуализирани за по-модерен вид и се предлагат стандартно с LED технология.

Пристъпете към по-високите нива на оборудване и VW по избор ще предложи за първи път по-сложна матрична LED настройка. По-очевидни промени са настъпили отзад, където Polo приема по-широки LED задни светлини, простиращи се върху капака по подобие на Golf, придавайки му широк външен вид.

Както видяхме за първи път при по-големите модели на VW – както и на Skoda и SEAT – името на автомобила сега гордо стои в центъра вратата на багажника. Моделът R-Line получава фалшив четворен накрайник на изпускателната система. Спортно изглеждащите версии се качват стандартно на 16-цолови джанти, докато по-обикновените модели ще трябва да се задоволят с 15-цолов комплект.

Влизайки в кабината, VW прави основен ремонт на своята информационно-развлекателна система и най-големият сензорен екран, който се предлага сега, е с размер 9.2 инча. Друга забележителна промяна е поставянето на променен блок от бутони за управление на климатичната система.

Списъкът с двигатели включва обичайните заподозрени за Volkswagen, стартиращи с атмосферен 1.0-литров двигател, произвеждащ 80 конски сили и въртящ момент от 93 Нютон метра, доставени чрез ръчна 5-степенна кутия до предните колела. Към него се присъединява 1.0 TSI, предлаган с 95 к.с. или 110 к.с., който може да се поръча опционално със седемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Интересното е, че Polo се разделя с традиционните си дизелови мотори. Купувачите обаче могат да изберат задвижващ механизъм 1.0 TGI с мощност от 90 к.с. и 160 Нм. Той работи на сгъстен природен газ (CNG) и има за цел да осигури подобна на дизела ефективност, като същевременно намалява значително емисиите.

Флагманската версия отново е Polo GTI, но ще трябва да изчакаме това лято за официалната премиера и повече детайли. Междувременно VW пуска на пазара модернизирания хечбек с преработена структура на нивата на оборудване: Polo, Life и R-Line, ефективно оттегляйки дългогодишното трио Trendline, Comfortline и Highline, съобщава Motor1.com.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт