728 x 90

Renault е вече и в социалната мрежа TikTok

Renault е първият френски автомобилен производител в TikTok, най-динамичната и иновативна социална медия, където цели да представи всеки аспект от своята „нова вълна“. След като обедини общности от фенове във Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter и YouTube, Renault решава да се изяви в нова социална медия – TikTok, платформа с милиарди потребители и 167 милиона гледани

Renault е първият френски автомобилен производител в TikTok, най-динамичната и иновативна социална медия, където цели да представи всеки аспект от своята „нова вълна“.

След като обедини общности от фенове във Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter и YouTube, Renault решава да се изяви в нова социална медия – TikTok, платформа с милиарди потребители и 167 милиона гледани видеоклипа на минута.

Като първият френски автомобилен производител в платформата, Renault има за цел да спечели по-младата аудитория и да говори с поколение, което предпочита кратки, завладяващи и забавни видеоклипове.

Прочети още:
Paul Stephens 993R - съвършенство, базирано на Porsche 911 Carrera 2

С профили във Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube в продължение на години и вече TikTok, Renault разширява дигиталното си присъствие, отваряйки профил и в Pinterest, социална мрежа с повече от 400 милиона активни потребители на месец и лидер в областта на социалния маркетинг и търговия.

В тази мрежа марката ще споделя най-красивите снимки на своите модели и активации за частни и професионални потребители, които използват платформата ежедневно, за да се вдъхновяват, да са в крак с международните тенденции и да търсят нови продукти или идеи.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *