728 x 90

Ruf създаде радикален спортист на базата на Porsche Speedster

Ruf Automobile изненада всички посетители на Monterey Car Week 2022 със своя Projekt RBS.

Porsche Speedster е един наистина радикален сам по себе си автомобил – но за някои може би все пак не достатъчно? Работилницата за бутикови спортни автомобили Ruf от германския град Пфафенхаузен показа подобаващ отговор за този тип клиенти – Ruf Bergmeister. Двуместната машина с 450 конски сили и спартански стил беше показана в Пебъл Бийч.

Ruf Automobile изненада всички посетители на Monterey Car Week 2022 със своя Projekt RBS, наречен още Bergmeister. Автомобилът е замислен като радикален Speedster и носи украската на декорираните от Тони Хатер легендарни състезателни модели на Porsche за планински надпревари от миналото. Забелязват се съща заемки от Porsche 906, 909 Bergspyder и 718 RS 60 Spyder. Bergmeister представя нагледно удоволствието от управлението на спортна машина в най-изчистен възможен вид.

Карбоновите панели на каросерията са боядисани в бяло и имат зелена украса. Отцад има малък спойлер. Задната броня почти липсва. Зад седалките има похлупак в стил Speedster. Пред пилота и копилота има съвсем компактно челно стъкло – отново в стил Speedster. Страничните огледала са малки и кръгли. На широките предни калници са монтирани нови LED-фарове. Новата предна престилка с големи въздухозаборници осигурява достатъчно свеж въздух за керамичните спирачки с 350-милиметрови дискове и шестбутални апарати отпред и четирибутални апарати отзад. Самите спирачки се виждат повече от добре иззад 19-цоловите колела с централно закрепване и гуми 245/35 отпред и 285/30 отзад.

450 конски сили срещу 1100 килограма

3,6-литровият боксерен двигател с водно охлаждане има принудително пълнене с един турбокомплесор. Доработеният от Ruf боксер има мазителна система със сух картер, мощност 450 конски сили и максимален въртящ момент от 600 нютонметра. Тягата се предава към колелата на задния мост през шестстепенна механична трансмисия и самоблокиращ диференциал. Тежащият едва 1100 килограма задномоторен спортист развива до 355 км/ч.

Атмосферата в кокпита на Bergmeister е максимално редуцирана до най-същественото, почти всичко е покрито с алкантара. Класическото арматурно табло с пет уреда има централен оботомер и още четири кръгли уреда с циферблати Ruf. Комфортни екстри липсват почти напълно, вратите се затварят отвътре с помощта на ухо за издърпване. Pepita е наименованието на карираната шарка, с която се отличават централните части на седалките.

Засега не е потвърдено производството на малка серия от ексклузивната машина, нито евентуална цена.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт