728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Възродиха виртуално Москвич 2140. Харесва ни!

В момента заводът на Москвич е собственост на Renault, като това стартира слуховете за възможно завръщане на руската марка.

През последните години на няколко пъти се завъртя слуха, че Renault обмисля връщането на марката Москвич към живот. Засега всичко е основно в сферата на спекулациите, но това изглежда е надъхало един руски дизайнер да представи визия за възроден Москвич 2140.

Моделът беше доста популярен в България, но производството му беше прекратено през вече далечната 1988 година. Наследникът му Алеко остана на поточните линии до 2001 година, а пет години по-късно фабриката беше затворена след фалит на бранда.

В момента заводът на Москвич е собственост на Renault, като това стартира слуховете за възможно завръщане на руската марка. Заговори се за евтин модел, който ще се базира на предходното поколение Dacia Logan и ще използва 1.6-литров бензинов мотор.

Роман Прядко, независим автомобилен дизайнер от Русия, представи своето виждане за това как може да изглежда новият руски седан. Неговият концепт изглежда доста добре и не скъсва с основните линии в дизайна, белязващи оригиналния 2140.

Това е видимо както отвън, така и отвътре. В предницата разположението на фаровете и шарката на радиаторната решетка доста наподобяват оригиналния автомобил. В интериора пък впечатление прави таблото, което силно напомня за овалната форма на легендата от преди десетилетия.

Прочети още:
През 90-те Brabus създава това V12 комби специално за Шумахер

Първите реакции от фенове са очаквано положителни – хората в Русия с носталгия си спомнят за един от автомобилите от тяхното детство или младост. Дали това не е достатъчна нишка, върху която да се базира успешен наследник на модела?

Бихме желали да чуем и вашето мнение в секцията за коментари по-долу. Харесва ли ви дизайнът на възродения Москвич 2140? А бихте ли си купили подобна машина, знаейки, че отдолу се крие доказаната техника на стария Logan? Вие сте на ход.

10 коментари

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

10 Коментари

  • Ганев
    декември 4, 2020, 02:06

    Рено и Пежо имат слабо място в главите и цилиндровия блок.
    Твърде тънки прегради между магистралите около цилиндрите. Често бутат гарнитури .
    Пластмасово тяло при термостата който се измята.Това при Дачия май вече липсва като проблем но и там има Ко да се желае.
    Трудна смяна на динамото при Сандеро поставено ниско долу у водите често спичат болтове а едвам се бърка някой път се вади и мотор.
    Ламарините смотано покритие раждясват на 6 година. Водата и трасето за задната чистачка от смотана гофра се разрушава при опит за ремонт.

    Отговор
  • Бойко Шопов
    декември 3, 2020, 16:12

    Много добре.

    Отговор
  • Калин
    декември 3, 2020, 05:36

    Ако има и версия комби ще е супер

    Отговор
  • Пламен
    декември 2, 2020, 12:47

    Имах Москвич 2140Д и бях доволен.На достъпна цена и сега бих си купил.

    Отговор
  • Ръчно
    декември 2, 2020, 10:50

    Добре изглежда. Ако е здрав и надежден и да е не повече от 20хил. лв си купувам!

    Отговор