Почти едновременно с настъпването на пролетта стартираха и продажбите на новия Mercedes‑AMG SL. Двата V8 модела – Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ и SL 63 4MATIC+, вече могат да се поръчват във всички дилърства на марката в София, Варна, Бургас, Пловдив и Русе. Новата версия на легендарния SL модел се завръща към спортните си корени, зареден с
Почти едновременно с настъпването на пролетта стартираха и продажбите на новия Mercedes‑AMG SL. Двата V8 модела – Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ и SL 63 4MATIC+, вече могат да се поръчват във всички дилърства на марката в София, Варна, Бургас, Пловдив и Русе. Новата версия на легендарния SL модел се завръща към спортните си корени, зареден с мощна AMG енергия. Луксозният роудстър, който се предлага с 2+2 места, е подходящ за ежедневно шофиране, като за първи път в 70-годишната си история е със задвижване на всички колела.
Технически данни и цени на двата модела:
Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ | Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ | |
Цена с ДДС | 315 000,00 лв. | 369 300,00 лв. |
Двигател | 4.0-литров V8 с директно впръскване турбокомпресор на отработените газове | 4.0-литров V8 с директно впръскване турбокомпресор на отработените газове |
Изместване | 3982 см3 | 3982 см3 |
Максимална мощност | 350 кВт (476 к. с.) при 5500‑6500 об/мин | 430 кВт (585 к. с.) при 5500-6500 об/мин |
Пиков въртящ момент | 700 Нм при 2350-5000 об/мин | 800 Нм при 2500-5000 об/мин |
Задвижваща система | AMG Performance 4MATIC+ задвижване на всички колела с напълно променливо разпределение на въртящия момент | AMG Performance 4MATIC+ задвижване на всички колела с напълно променливо разпределение на въртящия момент |
Трансмисия | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Комбиниран разход на гориво combined combined | 13.0–12.2 л/100 км | 13.0–12.5 л/100 км |
Комбинирани CO2 емисии | 294–277 г/км | 294–282 г/км |
Ускорение 0-100 км/ч | 3.9 с | 3.6 с |
Максимална скорост | 295 км/ч | 315 км/ч |
Тегло | 1950 кг | 1970 кг |
Високотехнологичните компоненти, като окачването AMG ACTIVE RIDE CONTROL с активна стабилизация срещу накланяне, завиващата задна ос, опционалната високоефективна керамична спирачна система AMG и революционната технология на фаровете DIGITAL LIGHT (в стандартния пакет), изострят спортния профил на новия Mercedes-AMG SL. Всичко това, в комбинация с 4-литровия V8 битурбо двигател, създава преживяване от най-висока класа за всеки, които застане зад волана на легендарния кабриолет на Mercedes.
SL празнува важен рожден ден тази година. Точно 70 години от момента, в който току-що представен в Щутгарт моделът се превръща в легенда. С чистокръвния състезателен 300 SL (моделна серия W194) от 1952 г. успехите на Mercedes‑Benz на състезателните писти валят един след друг. През 1954 г. на пазара е представен серийният модел 300 SL (W198), който добива популярност като Gullwing заради необичайните си врати, отварящи се нагоре. Други важни модели в историята на SL са Pagoda сериите (W113, 1963-1971), вечно актуалният R107 (1971-1989), който се произвежда повече от 18 години и неговият наследник R129 (1989-1995).
Традицията сега продължава най-новото поколение SL, създадено напълно независимо от Mercedes-AMG. Любителите на германската марка знаят, че двигателите на тези динамични машини се сглобяват изцяло ръчно в германския град Афалтербах при спазване на принципа „Един човек, един двигател“. При старта на продажбите, новият SL се предлага в два варианта на 4,0-литровия V8 битурбо двигател AMG. Топ моделът SL 63 4MATIC+ разполага с двигател, който развива 430 кВт (585 к. с.) и осигурява максимален въртящ момент от 800 Нм. Максималната скорост на автомобила е 315 км/ч и ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди. V8 двигателят на Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ осигурява 350 кВт (476 к.с.) и максимален въртящ момент от 700 Нм, като ускорява до 100 км/ч за 3,9 секунди, а максималната му скорост е 295 км/ч.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *