Войната за най-бърза обиколка на легендарната писта Нюрбургринг продължава с пълна сила. Първоначално, Porsche постави най-високо постижение с електромобила си Taycan, а скоро след това Tesla завоюва титлата, макар и неофициално, с Model S. Изглежда спорът далеч не е към своя край. В интервю за Cars Guide, продуктовият мениджър на Taycan Лукаш Крамер коментира, че
Войната за най-бърза обиколка на легендарната писта Нюрбургринг продължава с пълна сила. Първоначално, Porsche постави най-високо постижение с електромобила си Taycan, а скоро след това Tesla завоюва титлата, макар и неофициално, с Model S.
Изглежда спорът далеч не е към своя край. В интервю за Cars Guide, продуктовият мениджър на Taycan Лукаш Крамер коментира, че рекордът на електрическата кола е поставен с версия Taycan Turbo.
За какво всъщност става дума. Taycan Turbo e по-ниската версия на машината що се отнася до нейните динамични характеристики. Над нея стои Taycan Turbo S, която потенциално би трябвало да се справи по-добре с обиколката на немското трасе.
Разликата може да бъде открита в най-спортно ориентирания режим на движение на електромобила. Taycan Turbo тогава има 616 к.с, а Taycan Turbo S предлага 751 к.с., които могат да се окажат решаващи за битката на Нюрбургринг.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *