728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Porsche продаде повече бройки Taycan от 911 и Panamera

Рекорден резултат за първите три тримесечия: между януари и септември 2021 г. Porsche достави 217 198 автомобила  по целия свят. Това представлява увеличение от 13 % за производителя на спортни автомобили. Търсенето нарасна във всички региони на продажбите, като САЩ отново отбелязва особено силен ръст. „Много голямото търсене на нашите спортни автомобили продължи и през

Рекорден резултат за първите три тримесечия: между януари и септември 2021 г. Porsche достави 217 198 автомобила  по целия свят. Това представлява увеличение от 13 % за производителя на спортни автомобили. Търсенето нарасна във всички региони на продажбите, като САЩ отново отбелязва особено силен ръст.

„Много голямото търсене на нашите спортни автомобили продължи и през третото тримесечие и ние сме щастливи, че успяхме да доставим толкова много автомобили на клиентите през първите девет месеца на годината“, казва Детлев фон Платен, член на Изпълнителния съвет на Продажби и маркетинг в Porsche AG. 

Porsche Cayenne остава най-успешният модел, с доставени 62 451 единици, следван от Macan с 61 944 броя, което е увеличение с 12 %. Изцяло електрическият Taycan също е изключително популярен, като 28 640 автомобила са доставени на клиентите. Сега, през втората си пълна година на пазара, той вече изпреварва емблематичния спортен автомобил 911 със 27 972 доставки през първите три тримесечия, увеличение с 10%. 718 Boxster и 718 Cayman са закупени от 15 916 клиенти, което представлява ръст от 1% в сравнение със същия период на миналата година. Доставките на Panamera също остават стабилни на нивото от предходната година с 20 275 екземпляра – увеличение с 1%.

Прочети още:
Вижте как BMW тества електрическия i7 на Полярния кръг

Повишено търсене във всички региони за продажби

За пореден път най-голямото увеличение се наблюдава в САЩ: Porsche достави там 51 615 автомобила през първите девет месеца, което представлява увеличение с 30 % в сравнение със същия период на миналата година. Силното позициониране в Северна Америка се отразява и в резултатите от най-новото проучване на J.D. Power APEAL: както и в предишните години, клиентите все още виждат Porsche като най-привлекателната премиум марка. По целия американски континент като цяло Porsche осъществи общо 63 025 доставки, с 29% повече, отколкото през първите три тримесечия на 2020 г. 

Китай, който е най-големият самастоятелен пазар, добави 69 789 автомобила към общия брой доставени, което е увеличение от 11 %. Общо доставките за Азиатско-Тихоокеанския регион, Африка и Близкия изток се увеличиха с 12 %. Автомобилите Porsche са доставени на 97 841 клиенти в тези региони. Спортните автомобили на Porsche също се радват на голяма популярност в Европа: 56 332 автомобила са доставени на клиентите, което е увеличение с 2% спрямо предходната година. В Германия търсенето е увеличено с 9%а между януари и септември, като са доставени 19 099 броя.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *