728 x 90

Mazda CX-50 е подготвен за офроуд и има 2.5-литрови мотори

Като първото превозно средство, което ще бъде сглобявано в съвместния завод на Mazda и Toyota в Алабама, 2022 Mazda CX-50 прави своя дебют и се готви за скок на пазара следващата година. Джипката идва с вдъхновен от офроуда дизайн, красив интериор и две налични опции за двигател. Базовият CX-50 задвижва атмосферен 2.5-литров четирицилиндров двигател, а

Като първото превозно средство, което ще бъде сглобявано в съвместния завод на Mazda и Toyota в Алабама, 2022 Mazda CX-50 прави своя дебют и се готви за скок на пазара следващата година. Джипката идва с вдъхновен от офроуда дизайн, красив интериор и две налични опции за двигател.

Базовият CX-50 задвижва атмосферен 2.5-литров четирицилиндров двигател, а налична е и опция с турбокомпресор на същия агрегат. Данните за мощността ще бъдат оповестени на по-късна дата. И двата двигателя са сдвоени с шестстепенна автоматична трансмисия тип хидротрансформатор и задвижване на всички колела. Mazda казва, че в бъдеще ще се предлагат хибриден модел и други електрифицирани версии на CX-50.

Стандартната система за задвижване на всички колела i-Activ включва функция за избор на режим на шофиране – или това, което Mazda нарича Mi-Drive – която потребителите могат да регулират в зависимост от пътните условия. Mazda изброява конкретни режими на шофиране като Normal, Sport и Off-Road, но също така казва, че можете да използвате превключвателя Mi-Drive за теглене и други.

Екстериорът на CX-50 поддържа характерния за марката дизайнерски език Kodo, но в леко променена и освежена негова версия. Типично за приключенски автомобил, по купето има черна пластмасова облицовка на арките на колелата, както и релси на покрива за допълнителна гъвкавост. Решетката също получава по-дебели черни акценти и по-големи вентилационни отвори от двете страни на бронята.

Вътре CX-50 запазва характерното оформление на Mazda, фокусирано върху водача, непокътнато, в комплект с някои нови материали. Тук обаче седалките носят уникална за модела естетика, която няма да намерите другаде в гамата на Mazda, както и панорамен покрив. Mazda също така променя отделенията за съхранение, за да отговарят по-добре на нуждите на офроуд ентусиастите.

Mazda все още не е пуснала информация за цените на CX-50, но производството на новия кросоувър започва в началото на 2022 г., а автомобилът трябва да влезе в продажба по-късно следващата година. Засега се предвижда предлагане само в Северна Америка.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт