728 x 90

Левски с нов автобус и нов логистичен партньор

Иновативна транспортна компания и волейболният клуб заедно в подкрепа на млади таланти От началото на тази година българската транспортна фирма EuroSpeed става официален логистичен партньор на волейболен клуб Левски. Компанията се заема да превозва всички отбори на Левски София за пътуванията им от държавните първенства, като в идните месеци партньорството ще бъде надградено и със

Иновативна транспортна компания и волейболният клуб заедно в подкрепа на млади таланти

От началото на тази година българската транспортна фирма EuroSpeed става официален логистичен партньор на волейболен клуб Левски. Компанията се заема да превозва всички отбори на Левски София за пътуванията им от държавните първенства, като в идните месеци партньорството ще бъде надградено и със специално брандиран автобус в цветовете на клуба.

EuroSpeed е иновативна компания за международен транспорт на стоки, която усилено работи за намаляване на емисиите генерирани от дейността си. Следвайки своята социална ангажираност, компанията стартира подкрепата си на млади таланти в спорта, като партньорството с волейболен клуб „Левски“ е само началото. „Следим развитието на волейболния клуб от няколко години и сме изключително впечатлени от нивото на което работят и резултатите които постигат. Вярваме, че именно подкрепа на младите спортисти е пътят да се заявим като българска компания, която иска децата ни да живеят по-добре в нашата държава. Сигурен съм в посоката, която „Левски“ са поели и се радваме, че ще можем да се возим заедно, а един ден очаквам сегашните деца да са част от националния отбор на България и да ни радват с нови успехи“, споделя Николай Рашков, оперативен директор на EuroSpeed.

От „Левски София“ вярват, че това е едно ключово за развитието на клуба партньорство, което ще даде допълнителна стабилност и стойност. „Изключително сме радостни, че в лицето на EuroSpeed открихме партньор, който ще допринесе за нашето професионално израстване. Стратегията ни е да изграждаме волейболисти на най-високо ниво, но и да се развиваме като организация. Брандирането на автобус в цветовете на клуба ще бъде страхотна реклама и ще донесе на състезателите едно допълнително усещане, че са част от нещо специално“, заяви Давид Давидов, съпредседател на „Левски София“. С подкрепата на волейболен клуб „Левски“, EuroSpeed дава начало на своята програма за социална ангажираност. Следващият проект ще бъде в подкрепа на млади таланти в баскетбола.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт