728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Класическата Lancia Delta Integrale се завръща в моторния спорт като електромобил

GCK ще се върне в WorldRX догодина с рали крос версия на Lancia Delta Integrale. Легендарният автомобил ще бъде копиран единствено като визия, тъй като под каросерийните панели ще работи новата електрическа задвижваща система на Kreisel Electric. Герлен Шишери няма заводска подкрепа в рали крос проектите си, но въпреки това е изключително активен в световния

GCK ще се върне в WorldRX догодина с рали крос версия на Lancia Delta Integrale. Легендарният автомобил ще бъде копиран единствено като визия, тъй като под каросерийните панели ще работи новата електрическа задвижваща система на Kreisel Electric.

Герлен Шишери няма заводска подкрепа в рали крос проектите си, но въпреки това е изключително активен в световния шампионат, като от 2017 до 2020 г. участваше със свой тим посредством различни спецификации на Renault. Megane RX дори бе подготвен от Prodrive и все още представлява един от най-интересните рали крос автомобили в технологично отношение.

Следващият проект на Шишери и неговия екип обаче е още по-впечатляващ. GCK ще използва ретро визията на Lancia Delta Integrale за новия си състезателен автомобил. Той ще бъде изцяло електрически заради изискванията в Световния рали крос шампионат.

Двата електромотора на Kreisel Electric ще осигурят максимална мощност от 500 кВт (680 к.с.) и внушителните 880 Нм, налични още на старта. На теория това ще осигури на представителите от водещата RX1e категория ускорение от 0 до 100 за по-малко от 2 секунди.

Проектът на GCK и решението Lancia Delta Integrale да стои в основата му не е изненадващ, тъй като подразделението GCK Exclusiv-e работи отдавна по ретрофит, базиран на легендарния рали автомобил от 80-те и 90-те години.

Прочети още:
ФИА въвежда ранкинг система за рали пилотите

Успоредно с това GCK развива активно и всевъзможни проекти, свързани с електрификацията на моторспорта. През 2024 г. отборът на Шишери ще дебютира на рали „Дакар“ с автомобил, базиран на водородна клетка, a през 2022 г. ще отговаря за производството на електроенергията, с която ще се захранват RX1e представителите в WorldRX. Миналия сезон GCK бе партньор на световния шампионат в новата електрическа категория RX2e, което бе и причината отборът да не участва пряко в сериите.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *