728 x 90

Новата Honda HR-V дебютира в Европа с хибриден двигател

Около два месеца след дебюта си за Япония, Honda HR-V се появи официално и за европейския пазар. Визуално малкият кросоувър е почти идентичен с модела за Азия и на Стария континент ще се продава стандартно с хибриден мотор. Кросоувърът запазва една интересна характеристика на предишния модел. Дръжките за отваряне на задните врати са скрити в

Около два месеца след дебюта си за Япония, Honda HR-V се появи официално и за европейския пазар. Визуално малкият кросоувър е почти идентичен с модела за Азия и на Стария континент ще се продава стандартно с хибриден мотор.

Кросоувърът запазва една интересна характеристика на предишния модел. Дръжките за отваряне на задните врати са скрити в C-колонките и приемат почти триъгълна форма.

Доказаната хибридна технология e:HEV на Honda осигурява плавно и приятно управление с незабавна реакция от страна на автомобила и добра енергийна ефективност. Състои се от два компактни, но мощни електромотора, свързани към 1.5-литров бензинов двигател i-VTEC с макс. мощност от 131 к.с. и въртящ момент от 253 Нм при 4500 об/мин.

Системата e:HEV на новия HR-V включва три възможни режима на задвижване, избирани автоматично според ситуацията. За изключителна икономичност HR-V потегля на чисто електричество, незабележимо преминавайки към хибридно задвижване, когато е необходим по-висок въртящ момент и към директно задвижване от бензиновия силов агрегат при шофиране с постоянна висока скорост.

Динамиката се променя при Sport, Normal или Econ, докато допълнителен В режим на задвижване може да бъде избран от превключвателя за увеличено регенериране на енергията при спиране и по-голямо усещане за електрическо управление. Нивото на регенериране на енергията и ефектът на намаляване на скоростта могат да бъдат регулирани спрямо предпочитанията на шофьора с помощта на разположения зад волана селектор.

Благодарение на компактната хибридна технология на Honda и централното разположение на резервоара за гориво, напълно новият HR-V, също като по-малкото си братче Jazz, запазва патентованата система „магически седалки“. Тя предлага чрез специфичното си сгъване богати възможности за реорганизация на вътрешното пространство спрямо съответните необходимост и товар.

Продажбите на новото поколение на HR-V e:HEV ще започнат поетапно на европейските пазари от края на 2021 г.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт