728 x 90

Ferrari смачка немската конкуренция и триумфира на Нюрбургринг!

    Frikadelli Racing стана първият отбор от 20 години насам, който триумфира на Зеления ад с автомобил, който не е на немски производител Ърл Бамбър, Ники Катсбург, Дейвид Питард и Фелипе Фернандес Лазер спечелиха 51-ото издание на „24-те часа на Нюрбургринг“ и записаха нов рекорд за най-дълга измината дистанция в надпреварата. Пилотите на местния тим Frikadelli

    Frikadelli Racing стана първият отбор от 20 години насам, който триумфира на Зеления ад с автомобил, който не е на немски производител

    Ърл Бамбър, Ники Катсбург, Дейвид Питард и Фелипе Фернандес Лазер спечелиха 51-ото издание на „24-те часа на Нюрбургринг“ и записаха нов рекорд за най-дълга измината дистанция в надпреварата. Пилотите на местния тим Frikadelli Racing завършиха със 162 обиколки, което е с три повече от предишното върхово постижение и сложиха точка на 20-годишната доминация на немски автомобили в надпреварата. Това бе и първи голям успех за новия GT3 автомобил на Ferrari, базиран на серийния 296 GTB.

    В началото на надпреварата екипът на Frikadelli си оспорваше първата позиция с три автомобила на Mercedes – два на GetSpeed и спечелилите полпозишън HRT. С падането на нощта обаче Макс Мартен, Шелдън ван дер Линде, Дрийс Вантоор и Марко Витман вкараха водещото BMW M4 GT3 на ROWE Racing в голямата битка. Приблизително две минути разделяха двата автомобила, но пилотите на BMW влизаха с два тура по-късно в бокса. Въпреки по-късото финално презареждане Вантоор нямаше шанс в битката с Дейвид Питард и завърши на 26.287 секунди от победителя.

    Триумф напук на всички препятствия

    Въпреки солидното представяне два критични момента можеха да сринат Frikadelli по пътя към първото място. Спукана гума пет часа след началото ги вкара в бокса, макар и малко преди края на обиколката. Вторият драматичен момент дойде в неделя сутрин, когато Yrl Бамбър бе на път да катастрофира в есовете на Щефан Белоф.

    Темпото на BMW M4 GT3 и Ferrari 296 GT3 бе сходно и финалът можеше да е още по-драматичен, ако пилотите на ROWE Racing не бяха стартирали едва от 31-а позиция. Въпреки това те завършиха пред конкурентите си от Mercedes 4 на HRT с Рафаеле Марчело, Лука Щолц, Филип Елис и Едоардо Мортара.

    Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт