728 x 90

Ferrari смачка немската конкуренция и триумфира на Нюрбургринг!

    Frikadelli Racing стана първият отбор от 20 години насам, който триумфира на Зеления ад с автомобил, който не е на немски производител Ърл Бамбър, Ники Катсбург, Дейвид Питард и Фелипе Фернандес Лазер спечелиха 51-ото издание на „24-те часа на Нюрбургринг“ и записаха нов рекорд за най-дълга измината дистанция в надпреварата. Пилотите на местния тим Frikadelli

    Frikadelli Racing стана първият отбор от 20 години насам, който триумфира на Зеления ад с автомобил, който не е на немски производител

    Ърл Бамбър, Ники Катсбург, Дейвид Питард и Фелипе Фернандес Лазер спечелиха 51-ото издание на „24-те часа на Нюрбургринг“ и записаха нов рекорд за най-дълга измината дистанция в надпреварата. Пилотите на местния тим Frikadelli Racing завършиха със 162 обиколки, което е с три повече от предишното върхово постижение и сложиха точка на 20-годишната доминация на немски автомобили в надпреварата. Това бе и първи голям успех за новия GT3 автомобил на Ferrari, базиран на серийния 296 GTB.

    В началото на надпреварата екипът на Frikadelli си оспорваше първата позиция с три автомобила на Mercedes – два на GetSpeed и спечелилите полпозишън HRT. С падането на нощта обаче Макс Мартен, Шелдън ван дер Линде, Дрийс Вантоор и Марко Витман вкараха водещото BMW M4 GT3 на ROWE Racing в голямата битка. Приблизително две минути разделяха двата автомобила, но пилотите на BMW влизаха с два тура по-късно в бокса. Въпреки по-късото финално презареждане Вантоор нямаше шанс в битката с Дейвид Питард и завърши на 26.287 секунди от победителя.

    Прочети още:
    Hyundai се включва в ендюранс състезанията

    Триумф напук на всички препятствия

    Въпреки солидното представяне два критични момента можеха да сринат Frikadelli по пътя към първото място. Спукана гума пет часа след началото ги вкара в бокса, макар и малко преди края на обиколката. Вторият драматичен момент дойде в неделя сутрин, когато Yrl Бамбър бе на път да катастрофира в есовете на Щефан Белоф.

    Темпото на BMW M4 GT3 и Ferrari 296 GT3 бе сходно и финалът можеше да е още по-драматичен, ако пилотите на ROWE Racing не бяха стартирали едва от 31-а позиция. Въпреки това те завършиха пред конкурентите си от Mercedes 4 на HRT с Рафаеле Марчело, Лука Щолц, Филип Елис и Едоардо Мортара.

    Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт