728 x 90

Audi RS E-Tron GT дебютира в България с цена от 276 827 лв.

Електромобилът беше представен от Лъчезар Георгиев, бранд мениджър на Audi.

Най-мощният сериен автомобил на Audi e вече официално в България. RS E-Tron GT дебютира на родна земя със стартова цена от 276 827 лв., а „стандартният“ E-Tron GT Quattro ще струва поне 203 876 лв.

Електрическият модел беше представен по време на церемония, гости на която бяха представители на медиите и известни личности от обществото. Интересно е да се отбележи, че това е първата реална премиера на E-Tron GT в Европа поради различното ниво на рестрикции в отделните страни от континента.

Електромобилът беше представен от Лъчезар Георгиев, бранд мениджър на Audi.

В ориентираните към бъдещето концепции за производителност и ефективност трябва да има ясно отличим знак за страстта и вдъхновението на производителите. Около това се обединиха гостите на премиерата на спортната RS версия на E-Tron GT.

Според тях, само така може да бъдем свидетели на съвършени и завършени разработки, които подобряват въздействието върху живота, развитието на обществата и природните ресурси, които използваме.

„С модела Audi RS E-Tron GT показваме колко вдъхновяваща може да бъде електрическата мобилност. Уверено твърдим, че това е един емоционален и емблематичен модел, който чертае основите на бъдещето в електрификацията на автомобилната индустрия – там, където искаме да бъдем след време и където самите потребители желаят да бъдат“ – сподели по време на вечерта Маркус Татцер, изпълнителен директор на Порше БГ, официален вносител на Audi за България.

E-Tron е един от моделите в историята на Audi, който има най-нисък челен коефициент на съпротивление от 0.24. Отделно, активната аеродинамика на автомобила успява да добави пробег до около 30 километра в зависимост от режима на шофиране.

Всеки модел стандартно идва с панорамен покрив, а опционално той може да бъде карбонов. Точно с такъв беше оборудван показаният в София екземпляр от серията RS.

Подобно на своя брат Porsche Taycan, E-Tron GT разполага с 93.4-кВтч литиево-йонна батерия и 800-волтова електрическа архитектура, която позволява бързо презареждане – от 5 до 80 процента капацитет на батерията за 23 минути.

Самото задвижване идва от електрически мотор на всяка ос и двустепенен автоматик, монтиран отзад. Базовите модели разполагат с 469 конски сили и 630 Нм, докато RS вариантът генерира 590 к.с. и 830 Нм.

Подобно на други електромобили, E-Tron GT разполага с два багажника. Задният е пълноразмерен с голям и удобен отвор, а отпред, под предния капак, се отваря пространство с обем от още около 80 литра.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт