Ford представи Ranger Raptor в Европа за първи път през август 2018 г. и сега нов модел вече заменя мускулестия пикап. Слуховете се оказват верни, тъй като средноразмерният пикап наистина получава по-голям 3.0-литров V6 EcoBoost мотор. Той не разполага с пълните 400 к.с. налични в Explorer ST, но все пак предлага доста сериозна мощност. Битурбо
Ford представи Ranger Raptor в Европа за първи път през август 2018 г. и сега нов модел вече заменя мускулестия пикап. Слуховете се оказват верни, тъй като средноразмерният пикап наистина получава по-голям 3.0-литров V6 EcoBoost мотор. Той не разполага с пълните 400 к.с. налични в Explorer ST, но все пак предлага доста сериозна мощност.
Битурбо мотора тук произвежда 288 к.с. и 491 Нм въртящ момент. Старият Ranger Raptor с неговия EcoBlue двигател имаше 210 к.с. и само малко повече въртящ момент от 500 Нм. Както и преди, мощността се насочва към пътя чрез десетстепенна автоматична скоростна кутия.
Ако предпочитате дизелова версия, Ford има нещо и за вас. Ranger Raptor с дизелов все пак ще се предлага. Ако се придържате към бензиновия агрегат, ще получите технология против забавяне (anti-lag), адаптирана от суперколата GT и горещия хечбек Focus ST. Tя поддържа двойката турбо компресори в готовност за по-бързо развъртане, в случай че искате да натиснете газта докрай и да се изстреляте напред.
Както бихте очаквали от Raptor, най-добрият Ranger получава по-здраво окачване за по-сериозни възможности извън пътя. Офроудърът може да се похвали с нови алуминиеви горни и долни носачи, заедно с подобрена многораменна система отзад. Ford инсталира и 2.5-инчови амортисьори FOX.
Излишно е да казваме, че има значително по-голям ход на окачването в сравнение със стандартния Ranger, заедно с 25 процента увеличение на силата на амортисьорите. Специално за версията Raptor са направени подсилвания на C-колоната, товарното пространство и леглото за резервната гума. В допълнение, Ford засилва „ушите“ за амортисьорите и предната амортисьорна рамка.
2023 Ford Ranger Raptor за Европа получава постоянна система за задвижване на четирите колела с електронно контролирана кутия с две скорости при поискване. Има блокиращи диференциали отпред и отзад, както и седем избираеми режима на шофиране: Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl, Sand, Mud/Ruts и Baja.
Ford ще започне доставките на клиентите на новия Ranger Raptor, задвижван с EcoBoost, в Европа до края на лятото, като дизелът ще последва следващата година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *