728 x 90

Speedkore Hellucination: Рестомод Dodge Charger със 7.0-литров V8 и 1014 конски сили

Dodge Charger с карбонова каросерия и Hellephant V8: Speedkore отново доказва, че тази рецепта може да създаде най-прекрасния начин да си ускорите пулса. 

Dodge Charger с карбонова каросерия и Hellephant V8: Speedkore отново доказва, че тази рецепта може да създаде най-прекрасния начин да си ускорите пулса. 

Ако сте от нашите редовни читатели ще знаете, че това не е първото творение на Speedkore, което представяме. Просто не можем да се наситим на тези чудовищни американски мускули, а вие сте поканени да им се насладите редом до нас. В крайна сметка тези автомобили са от умираща порода, а въглеродното старче продължава да впечатлява въпреки възрастта си.

Концепцията е подобна на тази на Hellraiser, представен преди година, но се основава на по-младо купе (моделна година 1970 вместо 1968). Тогава, както и сега, Speedkore не само дава на американската класика нова карбонова каросерия, но и я поставя върху специално направено шаси, в което долната част и корпусите на колелата също са изработени от леки материали. Разбира се, светлините са с модерни LED технологии, а прозрачното покритие от BASF Glasurit създава перфектната предпоставка да се насладите на оголените въглеродни влакна по цялата каросерия.

Разбира се идва с Hellephant-V8

Сходство с Hellraiser има и при избора на двигател – 7,0-литровият V8 Hellefant с компресор, който идва директно от завода готов за вграждане. Резултатът е 1014 к.с. и максимален въртящ момент от 1288 нютонметра. Показатели, които двигателят постига дори с 91-октаново гориво и които горката осемстепенна автоматична трансмисия от ZF трябва да овладява. Високоефективно масло Motul протича през мазителна система със сух картер, а отработилите газове излизат през изпускателна система, произведена съвместно от Speedkore и Magnaflow.

Разбира се, шасито вече няма нищо общо с технологията, с която някога е разполагала колата донор от 1968 г. Двойните носачи на предната ос идват от Detroit Speed, както и стабилизаторите отпред и отзад. Отзад Speedkore използва носачи собствена разработка. Регулируемите двойни амортисьори са доставени от Penske, кормилното управление идва от Woodward, а специалистите от Brembo се грижат за спирането – с шестбутални апарати отпред и четирибутални апарати отзад. Специално проектираните от HRE джанти са с размери 9×19 и 12×20 цола, а съвпадащите гуми Michelin Pilot Sport 4S са с размери 245/35 ZR19 и 345/30 ZR20.

Саундтракът не е само от крещящия V8

Speedkore превръща Dodge Charger в двуместен автомобил при преминаването към Hellucination. Пътниците седят на нови седалки, оборудвани с колани Simpson. Новият волан е облечен в кожа, а логото на Speedkore е разположено в средата на кормилото. Маниаците от американския щат Уисконсин са подменили и контролните уреди, като новите показатели блестят в ретро вид. 2000-ватовата звукова система с шест високоговорителя, двоен субуфер и Bluetooth управление идва от Kicker. Системата черпи енергията си от напълно обновена електрическа система, чийто акумулатор е преместен отзад като част от трансформацията.

Е, коя кола е най-готина: Speedkore Hellucination, предшественика Hellraiser или оригиналния Dodge Charger? Отговорът на този въпрос зависи единствено от личния ви вкус. Но винаги е впечатляващо с каква прецизност и внимание към детайла работят американците при създаването на подобен „рестомод“. Ако го направят и трети път с удоволствие ще съобщим отново за него!

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт