728 x 90

Skoda Enyaq също получи RS версия с 300 к.с.

Skoda разширява гамата си от електрически автомобили с още един модел, но нищо в него не ни изненадва. След като Enyaq Coupé вече се предлага като RS iV, нормалният Enyaq също получава 220 kW двумоторно задвижване.  Също така не е изненадващо, че останалите характеристики на модела почти не се различават от тези на купето. Въртящият

Skoda разширява гамата си от електрически автомобили с още един модел, но нищо в него не ни изненадва. След като Enyaq Coupé вече се предлага като RS iV, нормалният Enyaq също получава 220 kW двумоторно задвижване. 

Също така не е изненадващо, че останалите характеристики на модела почти не се различават от тези на купето. Въртящият момент е 460 Нм, електронно ограничената максимална скорост е 180 км/ч. За купето е посочен пробег от 520 километра според WLTP, за нормалния Enyaq засега само се отбелязва, че е над 500 километра. И в двата модела батерията предлага капацитет от 82 kWh. Времето за спринт също е еднакво – 6,5 секунди. Режимът на шофиране „Traction“ за шофиране по неасфалтирани пътища или хлъзгави повърхности се предлага само и единствено в RS. Като RS модел, Enyaq RS естествено идва и със специфично RS оборудване.

Спортното окачване е стандартно, както и 20-инчовите лети джанти. При желание и допълнително заплащане, под калниците могат да се търкалят и 21 инча. Външният вид на RS се отличава с гланцирани черни акценти. Те включват радиаторната решетка, приставките на предната престилка, рамките на прозорците, капаците на външните огледала, задния дифузьор, логото на Skoda и обозначението на модела отзад. Страничните прагове са боядисани в цвета на автомобила, а червеният рефлектор в задната престилка минава по цялата ширина на автомобила. Стандартното оборудване на Enyaq RS включва и Crystal Face, при който 131 светодиода осветяват радиаторната решетка. Основните LED матрични фарове и задните LED светлини също са стандартни. Неметаликовото покритие на боята в привличащо окото мамба зелено е запазено за RS моделите.

Спортният характер се пренася и в интериора чрез декоративни ленти с вид на карбон по арматурното табло и панелите на вратите, както и алуминиеви педали и отопляеми спортни седалки с интегрирани подглавници и бродирано RS лого. В допълнение, клиентът може да избира между две дизайнерски версии, RS Lounge и RS Suite. Lounge залага повече на микрофибърни повърхности, Suite на естествена кожа.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт