728 x 90

Ram 2500 Heavy Duty Rebel: Дизел по американски със 1152 Нм въртящ момент

Ram Trucks, дъщерното дружество на Dodge, което във вселената на Stellantis е базирано в подразделението за лекотоварни автомобили в САЩ, представи в началото на септември Ram Truck за новата моделна година, като пълноразмерен пикап, конкурент на Ford F-150 . Новостите не са много: подобрена система от камери, асистент за маневриране на ремаркета, нов мултимедиен дисплей.

Ram Trucks, дъщерното дружество на Dodge, което във вселената на Stellantis е базирано в подразделението за лекотоварни автомобили в САЩ, представи в началото на септември Ram Truck за новата моделна година, като пълноразмерен пикап, конкурент на Ford F-150 . Новостите не са много: подобрена система от камери, асистент за маневриране на ремаркета, нов мултимедиен дисплей.

Сега отговорните фактори в Ram лансират друг пикап, който предлага повече интересни неща. Ram 2500 Heavy Duty Rebel продължава онова, което вече се е превърнало в търговски успех с по-леките пикапи 1500 (числата след названието на модела означават класа на полезния товар) – заводска офроуд версия. Вместо да оставят приходите на многобройните американски тунери с техните преработки, производителите си осигуряват добър допълнителен оборот, тъй като много от купувачите на пикап така или иначе оборудват след покупката своите машини с повдигане на шасито, офроуд гуми и други всъдеходни аксесоари.

Винтовите пружини като специална особеност

Ram 2500 Heavy Duty Rebel вече е надграден значително, така че в бъдеще клиентите да могат да оставят парите си директно на Stellantis. Основата е по-лекият Ram 1500 Rebel, който предлага интересна алтернатива на пикапите от този сегмент на тегло, които иначе имат ходова част с листови ресори. Със задния мост с пет носача и винтови пружини той предлага по-комфортно и прецизно поведение на пътя от дилижансовата технология на други тежки пикапи. 

Освен това има допълнителни части, които вече са добре познати в жанра на приключенските пикапи: дънна защита, повдигане на шасито, по-големи гуми за офроуд. В добавка Ram поставя отпред на Rebel електрическа лебедка. Сериен двигател е бензиновият 6,4-литров Hemi V8 с променливо управление на клапаните, който генерира 415 к.с. Що се отнася до въртящия момент (581 нютонметра) обаче, можете да чуете колегата му да се кикоти: опционалният турбодизел от Cummins разпределя 6,7 литра работен обем между шест цилиндъра в една редица и постига въртящ момент като на селскостопански трактор: 1152 нютонметра натоварват двата моста. И 375-те конски сили на дизеловия Cummins също не са никак лоши.

1152 нютонметра въртящ момент

Докато за бензиновия V8 двигател се използва осемстепенна автоматична трансмисия, за управлението на оборотния диапазон на дизела е достатъчен шестстепенен автоматик; тук се използва особено здравата трансмисия 68RFE, която беше въведена още през 2007 г. Независимо от двигателя новият Ram 2500 Heavy Duty Rebel може да натовари максимум 1,4 тона. Но пък по отношение на прикачния товар тук цари истинско изобилие: големият пикап може да влачи 7652 килограма.

Първите бройки от Ram 2500 Heavy Duty Rebel ще бъдат доставени по-късно тази година, през четвъртото тримесечие. Вече има и цени. Те започват от $67 045.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт