728 x 90

Porsche 911 Sport Classic – като 911 Turbo, но с патешка опашка и 7-степенна ръчна скоростна кутия

911 Sport Classic вече може да бъде поръчван на цени, започващи от 272 714 евро.

Новият 911 Sport Classic е вторият от четирите колекционерски автомобила, които Porsche представя като част от своята стратегия Heritage Design. Общо 1250 броя от ограниченото издание на Porsche Exclusive Manufaktur ще възродят стила на 60-те и началото на 70-те. Също като при неговия непосредствен предшественик, базирания на 997 модел 911 Sport Classic, представен през 2009 г., външният вид на този модел е вдъхновен от оригиналния 911 (1964 – 1973) и 911 Carrera RS 2.7 от 1972 г. Новият 911 Sport Classic вече може да бъде поръчван на цени, започващи от 272 714 евро. Доставките ще бъдат налични в европейските Porsche Центрове от месец юли 2022 г., а след това и на останалите пазари.

Широката каросерия – иначе запазена за моделите 911 Turbo – фиксиран заден спойлер в стила на легендарната Carrera RS 2.7 с „патешка опашка“ и покрив с две заоблени части подчертават отличителния стил на новия 911 Sport Classic.

Както и при базираното на 997 първо поколение на 911 Sport Classic, лансирано през 2009 г., дизайнерите са вдъхновени от модерната сива боя на ранното Porsche 356 при избора на ексклузивен цвят за новото ограничено издание. „Новият 911 Sport Classic е първият автомобил с боя Sport Gray Metallic“, казва Михаел Мауер, вицепрезидент по стила в Porsche. „Сивото никога не е скучно, доста често представлява изявление и винаги класа.“ Като алтернатива на ексклузивния цвят Sport Grey Metallic, новият 911 Sport Classic се предлага и в базов черен цвят, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic или боя според мострата. Двойни ленти на капака, покрива и задния спойлер в светъл цвят Sports Grey подчертават спортния дизайн на автомобила.

Концепцията на силовото предаване е също толкова уникална: 3,7-литровият, 6-цилиндров боксерен двигател с двоен турбокомпресор предава своите 405 kW (550 к.с.) на пътя само чрез задните колела. В комбинация със 7-степенната механична скоростна кутия, новият 911 Sport Classic е най-мощният 911 с механична скоростна кутия, наличен днес.

Скоростната кутия има функция за автоматично сработване, която компенсира разликите в оборотите на двигателя между предавките с кратко повишаване на оборотите при превключване на по-ниска предавка. Стандартната спортна изпускателна система е специално пригодена за модела за още по-емоционално звуково изживяване.

Окачването, базирано на моделите 911 Turbo и 911 GTS, отговаря на изискванията за висока производителност: Благодарение на стандартно оборудваната система за активно управление на окачването Porsche Active Suspension Management (PASM), амортисьорите му реагират на динамичните промени със светкавична скорост. PASM се комбинира стандартно със спортното окачване, което се отличава с 10 милиметра по-ниска височина на возене.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт