Peugeot обръща нова страница в своята история.
На 25 февруари 2021 г. Peugeot представи своето ново лого: герб с величествена лъвска глава. От 1850 г. насам марката има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва.
Днес Peugeot представя единадесетата версия, още по-динамична, качествена и елегантна, дело на Design Lab – студиото за глобален бранд дизайн на марката.
След като преработи напълно автомобилите си през последните 10 години, Peugeot създаде нов дизайн на своето лого, за да бъде в тон с новите продукти. Лансирано през 2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили.
С този герб Peugeot се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния си възход, популяризиране френския стил и експертен опит, както и френската елегантност.
Peugeot обръща нова страница в своята история. Нова ера с нов ангажимент към своите клиенти: да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време.
ЛЪВОВЕТЕ НА НАШЕТО ВРЕМЕ
Това е името на кампанията, с която Peugeot цели да завладява нова универсална територия: времето. Тя включва днешните лъвове, от всякакви възрасти, култури и произход. Тези лъвове на нашето време, които търсят повече качествено изживяно време.
Чрез тях Peugeot се стреми да даде повече възможности на клиентите да притежават своя най-ценен актив: своето време. Като иновативна марка във високия сегмент, Peugeot предлага вълнуващо изживяване както онлайн, така и на борда на своите автомобили и в своите шоуруми.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *