728 x 90

Матричните фарове на Opel Mokka „превръщат нощта в ден“

Изцяло новият дизайн на Opel Mokka продължава традициите на Opel в предоставянето на новаторски технологични решения.

Новият Opel Mokka е пример за иновации в технологиите и стила и ярък посланик на новия имидж на германската марка с мълния на емблемата – изчистен, самоуверен и всичко друго, но не и обикновен.

Новото попълнение в гамата е първият сериен модел, който представя новото лице на марката Opel Vizor наред с множество други революционни разработки като арматурното табло Opel Pure Panel.

Изцяло новият дизайн на Opel Mokka продължава традициите на Opel в предоставянето на новаторски технологични решения от по-високите автомобилни класове на по-широката потребителска аудитория.

Това важи в особена степен за разработената от специалистите в Рюселсхайм адаптивна матрична система на светлините Intellilux LED.

Адаптивните матрични фарове IntelliLux LED с техните 14 светодиодни елемента са наистина бляскаво явление в този автомобилен клас. Този вид светлинна технология е далеч по-добра от ксеноновите светлини и конвенционалните халогенни осветителни тела, защото е по-прецизно, по-мощно, по-надеждно и с по-дълъг експлоатационен живот.

И не на последно място – предните светлини с матрична система IntelliLux LED в новата Mokka се предлагат на умерена цена от 1440 лв. с ДДС.

Както и при моделите Opel Insignia, Opel Astra и Opel Corsa, матричната система на фаровете дава възможност на новата Mokka да се движи с постоянно включени дълги светлини. Приближаващите отсреща или намиращите се в близост автомобили отпред се „изрязват“ от светлинния сноп за части от секундата чрез изключване на съответните светодиодни елементи от матрицата.

Благодарение на това адаптивно управление, опасността от заслепяване се елиминира напълно, а водачът на Mokka се радва на осветено като през деня пътно платно.

Като неразделна част от новото лице на марката Opel Vizor, интелигентните фарове правят шофирането през тъмната част от денонощието по-комфортно и по-безопасно. При скорост на движение над 50 км/ч и напускане на границите на града, матричните фарове се включват автоматично, а светлинният сноп се адаптира непрекъснато към околната обстановка и пътните условия – на магистралата, по междуградските отсечки и в завоите.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт