728 x 90

Opel Astra комби дебютира с багажен обем до 1634 литра

Opel казва, че багажното отделение може да погълне 608 литра при поставени задни седалки и ако ги сгънете, капацитетът нараства до 1634 литра.

Stellantis, четвъртият по големина производител на автомобили в света, детронира Volkswagen Group миналия месец по продажби в Европа. С нови продукти на хоризонта, автомобилният конгломерат с 14 марки под корпоративния си чадър ще се стреми да запази короната си от продажби през следващите месеци. След представянето на Peugeot 308 и неговия еквивалент Opel Astra, 308 SW ражда немски аналог под формата на Astra Sports Tourer.

Комбито на Astra изглежда точно както очаквахме, но предсказуемият дизайн не винаги е нещо лошо. Astra с дълъг покрив наследява острия външен вид на хечбека, като същевременно удължава задния надвес, за да увеличи товарния капацитет. Opel казва, че багажното отделение може да погълне 608 литра при поставени задни седалки и ако ги сгънете, капацитетът нараства до 1634 литра. Не е изненадващо, че 308 комби има точно същите цифри.

Вземете плъг-ин хибрида и практичността ще бъде намалена в известна степен поради наличието на батерии, монтирани в долната част на купето, като обемът на багажника пада до 548 или 1574 литра. Дори базовата Astra Sports Tourer се предлага със сгъваеми задни седалки с конфигурация 40:20:40 за създаване на изцяло равна повърхност.

Освен по-просторното товарно пространство, Sports Tourer е същият като хечбека с пет врати, който видяхме през юли. От матрични LED фарове и head-up дисплей до напълно цифров инструментален панел и безжични Android Auto и Apple CarPlay за информационно-развлекателната система, Sports Tourer е пълен с технологии.

Излишно е да казвам, че гамата от двигатели е същата като тази на хечбека. Говорим за базов трицилиндров 1.2-литров бензинов агрегат с турбокомпресор със 110 к.с. и 205 Нм въртящ момент или 130 к.с. и 230 Нм. Четирицилиндровият 1.5-литров турбодизел е с мощност 130 к.с. и 300 Нм.

Като алтернатива, ще можете да изберете PHEV моторизация с електрифициран 1.6-литров турбо двигател с обща мощност от 180 к.с. и 360 Нм. Плъг-ин хибридът ще бъде наличен при стартирането на продажбите и ще бъде последван от по-мощна версия с 225 к.с. Шестстепенната ръчна скоростна кутия е стандартна, като по-мощните версии – включително PHEV – включват осемстепенна автоматична кутия.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт