728 x 90

Mercedes-AMG G63 4×4² – брутален офроудър с 585 к.с. и дълбочина на газене от почти 1 метър!

От AMG го определят като „последния по рода си“.

4×4² се завръща и този път се лансира под етикета AMG – като специален модел с ограничено предлагане. Ето всички подробности за най-новия модел в гамата на G-класата.

Предшественикът G 500 4×4² показа с появата си на какво е способна върховата германска техника за пресечен терен. Първоначално замислен като шоу автомобил за автомобилното изложение в Женева през 2015 г., хардкор офроудърът всъщност се появи на пазара малко по-късно. Вариантът на G-модела, който струваше почти половин милион лева, бързо се превърна в легенда и колекционерски артикул, а сега получава наследник в лимитиран тираж. От AMG го определят като „последния по рода си“.

За разлика от предшественика, който имаше двигател AMG, но беше официално известен като G 500, новото издание носи етикета на фирмата от Афалтербах. Безпогрешният знак за това са предната престилка с класическа визия на AMG и страничните емблеми. Отработилите газове излизат през двойните странични тръби преди задните колела, което ехарактерен почерк за AMG-G. Има специално разработени степенки за качване и слизане, тъй като просветът е толкова голям, че ще трябва да сте поне олимпийски състезател по скок на височина, че да се справите без помощ. Надписът 4×4² върху карбоновата кутия за резервното колело също привлича вниманието. Въглеродът се използва и за други части на каросерията, а SUV моделът се предлага и с боядисани в матовочерно 22-цолови ковани джанти. AMG придава голямо значение на темата за допълнителното оборудване: G63 е първият специален модел, който може да бъде превърнат в уникат благодарение на безбройните опции. В допълнение към 40 ексклузивни лакови покрития клиентът има множество опции за персонализиране, от които да избира. Например седалки, изработени от кожа напа с тапицерии на ромбове или дървен под на багажника. В „нощния пакет“ се предлага и багажник на покрива, който идва и със задна стълба.

Регулиране на височината и портални мостове

Офроуд мобилността е оптимизирана чрез всеки един детайл от каросерията на новия модел. Разбира се, с брутално повдигане на каросерията (351 милиметра) и издръжливо окачване с по две пружини и по два амортисьора на всяко колело. Има и портални мостове като при предшественика. Дълбочината на газене е 910 милиметра, възможността за катерене 45 градуса.

Вътре коравата G-класа остава близка до нормалния модел, като получава най-новите системи на Mercedes и заимства множество технологии директно от S-класата. Съответно виждаме големия цифров кокпит от две части (включително стартов екран 4×4²) и спортен, подравнен отдолу волан. Амбиентното осветление обхваща целия кокпит, като дори и вентилационните отвори получават подсветка. Друг акцент е огледалото за обратно виждане, което може да се замени с изображение от камера при натискането на бутон. В допълнение Mercedes дава на новия топмодел и най-новото поколение на системата MBUX.

Задължителен избор – 4.0 V8 Biturbo

Няма изненади от страна на задвижването: подобно на своя предшественик, новият 4×4² също ще разполага с добре познатия четирилитров битурбо V8 с невероятните 585 к.с. Максимални 850 Нм въртящ момент се предават към четирите колела. Няма информация за цената. Предвид цените на пазара в момента, нашата прогноза е между 500 000 и 600 000 лева.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт