Renault представи фейслифт версията на компактния си модел Megane. Французите са обновили всички варианти на Megane, от базовия до флагмана RS. Дори и най-евтините модели за 2020 година ще разполагат със стандартно изцяло LED осветление отвън, което включва и фарове с тази технология. Производителността им е с 30 процента по-висока от тази на стандартните халогенни
Renault представи фейслифт версията на компактния си модел Megane. Французите са обновили всички варианти на Megane, от базовия до флагмана RS.
Дори и най-евтините модели за 2020 година ще разполагат със стандартно изцяло LED осветление отвън, което включва и фарове с тази технология. Производителността им е с 30 процента по-висока от тази на стандартните халогенни крушки.
Визуалните ревизии са минимални – както отвън, така и отвътре. Най-голямата новост всъщност е добавянето на плъг-ин хибридна версия, която използва 1.6-литров бензинов двигател, два електромотора, автоматична трансмисия и 9.8-кВтч батерия.
По данни на производителя, Megane E-Tech ще може да измине до около 50 километра с едно зареждане на батериите при скорост до 135 км/ч.
Стандартните ДВГ предложения включват 1.3-литров бензин със 100, 115, 140 и 160 конски сили, както и 1.5 dCi с 95 и 105 к.с. В зависимост от мотора, предлагани ще бъдат ръчни и автоматични трансмисии.
Топ моделът RS вече има 296 к.с., с 20 повече отпреди, а въртящият момент скача до 420 Нм. Отново, Renault ще продава модела както с ръчна кутия, така и с автоматик с два съединителя.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *