728 x 90

Серийният Audi E-Tron има пет дисплея в кабината!

Макар и Audi да не е показал изцяло серийната версия на електрическия си кросоувър Е-Tron, немците са готови с интериора на модела и нямат търпение да го споделят със своите фенове. Първите снимки на кабината разкриват, че дори и серийния автомобил няма да разполага със странични огледала за виждане, тъй като те ще бъдат заменени

Макар и Audi да не е показал изцяло серийната версия на електрическия си кросоувър Е-Tron, немците са готови с интериора на модела и нямат търпение да го споделят със своите фенове.

Първите снимки на кабината разкриват, че дори и серийния автомобил няма да разполага със странични огледала за виждане, тъй като те ще бъдат заменени от малки странични камери.

Това поражда и друга новост – на борда на практика ще има цели пет дисплея. Един е пред погледа на шофьора, два са на централната конзола, а последните два заместват функцията на странични огледала и са монтирани в корите на предните врати.

Интересното е, че шофьорът ще може да променя настройките на камерите за обратно виждане. Той ще може да избира режим за нормално каране или такъв за паркиране, а дисплеите ще му дават възможност да увеличава или отдалечава образа.

Очакваше се немците да покажат E-Tron във вида, в който потребителите ще могат да я купуват, на 30 август тази година, по време на Audi Summit в Брюксел. Съвсем на скоро компанията обяви, че това няма да се случи, като причината са „организационни трудности”, но според вестник Financial Times това е свързано с ареста на Руперт Щадлер, вече отстраненият шеф на марката.

Щадлер беше арестуван в средата на месеца, а разпитите му започнаха на 20 юни, но са се забавили и от прокуратурата в Мюнхен обявиха, че очакват той да прекара поне още една седмица в ареста. Предполага се, че представянето на e-tron ще се състои в САЩ през септември, като за това съобщи представител на популярното издание Electrek.

Що се отнася до самия автомобил, за разлика от концептите E-Tron Quattro, които имаха по три електромотора, серийният продукт ще използва два електродвигателя – един на предната ос и един на задната. Мощността ще бъде доста под 500 к.с., колкото имаше студията.

Захранването на електромоторите ще идва от 95-киловатчасова батерия, която ще се намира ниско в пода на автомобила между двете оси. Теглото й ще бъде 700 килограма и ще осигурява пробег с едно зареждане от около 400 километра.

Доста сложна е системата, която охлажда акумулаторите. Тя използва течност, която може да се загрява или охлажда с цел да поддържа константна температура между 25 и 35 градуса по Целзий.

До 2025 година Audi ще лансира на пазара над 20 електрифицирани модела, като за това трябва да помогне използването на модулната платформа на VW Group MEB и компонентите за хибридите и електромобилите, разработени съвместно с Porsche.

Ако се постигне планираната бройка от 800 000 екологични коли, това ще е една трета от производството на Audi през 2025 година. Така Audi ще надхвърли целта, която преследват BMW и Mercedes – между 15 и 25% от колите, които ще продават след 7 години да са електрифицирани.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт