Новото Renault Rafale: Вижте премиерата на 18 юни в 20 ч.
- Авто новини
- юни 15, 2023
Renault 4 е много повече от автомобил: той е истинска икона. С над 8 млн. продадени бройки в повече от 100 страни, моделът преодолява различия между поколенията и социалните групи през последните 60 години. Удобен както в града, така и в най-отдалечените селски райони, той е многофункционален: позволява ви да работите, да пътувате, да превозвате
Прочетете повечеRenault Group обявява създаването на ново дружество, изцяло посветено на кръговата икономика: The Future Is NEUTRAL. Чрез обединяването на съществуващия индустриален и технологичен опит и активи на Групата и нейните партньори под нова марка, The Future Is NEUTRAL е първата компания, която оперира в областта на цялата верига на стойността на автомобилната кръгова икономика и е насочена към всички играчи в автомобилната
Прочетете повечеRenault Group и глобалният доставчик на лубриканти Castrol, част от BP group, удължават партньорството си за още три години до края на 2027 г. Двете компании ще продължат да проектират съвместно и да доставят следпродажбени двигателни масла за глобалната дилърска мрежа на марки на Renault Group (Renault, Dacia и Alpine). В допълнение към удължаването на
Прочетете повечеМарките Renault, Dacia, Alpine и Mobilize потвърждават участието си на предстоящия Автомобилен салон в Париж – „Revolution is on“, който ще се проведе от 17 до 23 октомври 2022 г. в изложбената зала Porte de Versailles (зала 6). Автомобилно събитие, което не е за изпускане, изложението ще бъде възможност за всяка марка да представи поне
Прочетете повечеСлед като компенсира загубата на своите дейности в Русия и продължава своята високоскоростна трансформация, Renault Group подобрява финансовата си перспектива за цялата 2022 г. През есента новата средносрочна финансова перспектива и ускореното внедряване на Renaulution ще бъдат представени по време на деня на капиталовия пазар. Цялата ни енергия е мобилизирана, за да трансформираме Renault Group
Прочетете повечеRenault е първият френски автомобилен производител в TikTok, най-динамичната и иновативна социална медия, където цели да представи всеки аспект от своята „нова вълна“. След като обедини общности от фенове във Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter и YouTube, Renault решава да се изяви в нова социална медия – TikTok, платформа с милиарди потребители и 167 милиона гледани
Прочетете повече