Резултатите за продажбите на нови автомобили в Германия за първите три тримесечия на годината показват, че всички производители без Tesla отчитат спад в търсенето. Само калифорнийците успяват да регистрират ръст, който е в размер на 24.5 процента. Всички други марки са значително надолу спрямо същия период на 2019 година, като впечатление правят спадовете при Dacia,
Резултатите за продажбите на нови автомобили в Германия за първите три тримесечия на годината показват, че всички производители без Tesla отчитат спад в търсенето.
Само калифорнийците успяват да регистрират ръст, който е в размер на 24.5 процента. Всички други марки са значително надолу спрямо същия период на 2019 година, като впечатление правят спадовете при Dacia, Mazda, Opel, Smart и Suzuki, вариращи между 45 и 77 процента.
В цялостен план, пазарът на нови автомобили в Германия се е свил с 25.5 процента през първите девет месеца на годината спрямо същия период през 2019 година.
Като важен ускорител в продажбите на Tesla се посочва новата Гигафабрика до Берлин, а скоро се очаква и лансирането на Tesla Model Y, който допълнително би трябвало да засили интереса към марката в страната.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *