728 x 90

Jerrari – Когато Jeep Wagoneer и Ferrari 365 GT се оженят

Първоначално Jerrari използва 4.4-литровия Tipo 245 V12 двигател на 365 GT 2 + 2, произвеждайки около 320 конски сили.

Представете си, че е краят на 60-те години на миналия век, вие сте казино магнат със страст към автомобили и желание да притежавате Ferrari с четири колела. Енцо Ферари отхвърля заявката ви за създаване на такава. Какво правите? Правите си сам автомобил, който да отговаря на изискванията ви и го кръщавате Jerrari.

Горе-долу подобна е била историята на това превозно средство. Въпросният човек, който ни послужи за прототип на главен герой в историята, е Бил Хара, който си купува Ferrari 365 GT 2 + 2 от 1969 г. като донор автомобил. Купува си и чисто нов Jeep Wagoneer от 1969 г. и плаща за изработката, за да комбинира двете много различни машини в едно.

Резултатът е предната част на Ferrari, която е красиво изваяна върху основната част от джипа. Първоначално Jerrari използва 4.4-литровия Tipo 245 V12 двигател на 365 GT 2 + 2, произвеждайки около 320 конски сили и преминавайки през тристепенната автоматична скоростна кутия. Интересното е, че кутията изпраща тяга и към четирите колела, използвайки 4х4 системата на Wagoneer.

Хара кара Jerrari няколко години. В крайна сметка той решава да трансплантира наличния V12 мотор във Wagoneer от следващо поколение, за да може да посещава казината си, без да бъде незабавно разпознат. По-слаб V8 преминава под капака на оригиналния Jerrari, съобщава Motor1.com.

След смъртта на Хара през 1978 г. Jerrari сменя собствениците си. Той се появи в Ebay през 2008 г. и след това беше продадена на собственик в Германия. В момента уникалното превозно средство се продава там от Classic Driver. Продавачът предлага машината на разположение с цена, достъпна само при поискване и сериозен интерес.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт