728 x 90

Jeep Avenger е първият изцяло електрически модел на марката

Новият Jeep Avenger бе представен на автомобилното изложение в Париж. Това е първият изцяло електрически автомобил на марката и поставя началото на въвеждането на пазара на гама от напълно електрически модели Jeep с повишена проходимост и с подходящи размери за Европа. Новият Avenger заема важно място в глобалната стратегия за електрификация на американския производител, който

Новият Jeep Avenger бе представен на автомобилното изложение в Париж. Това е първият изцяло електрически автомобил на марката и поставя началото на въвеждането на пазара на гама от напълно електрически модели Jeep с повишена проходимост и с подходящи размери за Европа. Новият Avenger заема важно място в глобалната стратегия за електрификация на американския производител, който има за цел да се превърне в световен лидер в сегмента на SUV автомобилите с нулеви емисии.

Avenger е проектиран и конструиран като автентичен Jeep и носи гените на марката в размери на компактен SUV с уникална комбинация от проходимост, стил, функционалност и технологии, за да отговори на нуждите на най-взискателните клиенти, включително и на потребностите им да разполагат с постоянна свързаност.

Новият Avenger се произвежда във високотехнологичния завод на концерна Stellantis в полския град Тихи. Моделът е оборудван стандартно със системите за избор на терен Select-Terrain и за спускане по наклон Hill Descent Control, които в комбинация с изключителните ъгли на проходимост и пътен просвет осигуряват впечатляваща проходимост за сегмента.

Jeep Avenger се задвижва от нова система, която съчетава нов електрически мотор и нова батерия. Той предлага безкомпромисно удоволствие от шофирането на и извън пътя благодарение на високите мощност и въртящ момент, както и на специфичното калибриране на електрическото задвижване. Това е второ поколение 400-волтово задвижване и е първото, лансирано от Emotors – джойнт венчър между Stellantis и Nidec Leroy-Somer Holding. Мощността от 115 kW съответства на 156 конски сили и 260 Нм максимален въртящ момент.

Новата батерия с капацитет 54 kWh се произвежда от Stellantis и предлага висока енергийна плътност и отлично съотношение между номинална и използваема енергия. Акумулаторният пакет се състои от 17 модула и 102 клетки тип 811 NMC с литиево-йонна технология и осигурява пробег 400 км пробег (по WLTP), който в градски условия се увеличава до 550 км.

Батерията е преминала повече от 2 милиона километра тестове и е с много компактни размери, интегрирана под предните и задните седалки и централния тунел. При шофиране извън асфалтовите пътища тя е защитена благодарение на високия пътен просвет и предпазните панели под каросерията.

Зареждането на новия Avenger е изключително лесно. Чрез кабел тип Mode 4 и свързване към бърза зарядна станция на 100 kW за три минути се зарежда енергия за изминаване на пробег от 30 км, а 24 минути са достатъчни за зареждане на батерията от 20 до 80%.

Като се има предвид, че европейските потребители изминават средно около 30 км на ден, превозното средство може да се шофира в продължение на дни, преди да се наложи презареждане. С кабел тип Mode 3 на 11 kW променлив ток и свързване с Wallbox или обществена станция батерията се зарежда от 0 до 100% за 5,5 часа.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт