728 x 90

Ferrari SP51: Възможностите за персонализации са безкрайни

Който има достатъчно средства, може да накара Ferrari да изпълни всичко. Този клиент пожелал 812 GTS без покрив и го получава. За мнозина Ferrari 812 GTS е кола мечта, но това не е така за един специален колекционер от Тайван. Въпреки че харесва линиите на спортния автомобил с предно разположен двигател, той иска нещо повече

Който има достатъчно средства, може да накара Ferrari да изпълни всичко. Този клиент пожелал 812 GTS без покрив и го получава.

За мнозина Ferrari 812 GTS е кола мечта, но това не е така за един специален колекционер от Тайван. Въпреки че харесва линиите на спортния автомобил с предно разположен двигател, той иска нещо повече от подвижен таван, за да се наслаждава на чистия въздух. Хубаво е, че Ferrari прави почти всичко за своите лоялни клиенти. Съответно в Маранело е създаден уникален роудстър, базиран на 812 GTS, който е част от специалната гама на марката SP и носи наименованието SP51. Проектиран е от Ferrari Centro Stile под ръководството на Флавио Манцони. На пръв поглед най-впечатляващата характеристика на SP51 е отвореният покрив, който прави този уникален автомобил истински роудстър във всяко едно отношение. Докато GTS идва с два въздушни купола зад пътниците, SP51 има нов дизайн.

Нова задна част

Частта зад пътниците се състои се от две арки, оптически омекотени от продължения в цвета на купето, които плавно слизат до багажника. Между тези два елемента има напречнз греда от въглеродни нишки, чийто профил покрива отчасти тези арки. Отпред, специално проектираните фарове придават нов изглед на SP51. Отзад светлините са разположени под нов спойлер. Предният капак привлича вниманието към себе си с голяма карбонова вложка, която служи за по-добър въздушен поток. Допълнителни модификации могат да бъдат намерени и отстрани. Карбонови перки са монтирани зад предните колела. Арките на колелата и вратите са с по-издължени линии. Зоната на прага е подчертана с карбонови лайсни. Алуминиевите джанти с пет спици също са преработени, а карбоновите добавки на всяка спица оптимизират аеродинамиката им. Новият екстериор е завършен в трислойна боя Rosso Passionale – този цвят е специално разработен за този автомобил – в комбинация със синьо-бяла вертикална ивица по продължението на цялата каросерия.

Специален интериор

Синьо-белият мотив също минава надлъжно през интериора. Лентите могат да бъдат намерени на централната конзола, подлакътника и по шевовете на волана. Интериорът е завършен в червена алкантара, украсена с бели кръстосани шевове и сини линии, допълнени от блестящи карбонови повърхности на волана, централната конзола и таблото.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт