728 x 90

Brabus 900 Superblack: 7 души пътуват комфортно с над 300 км/ч

    С 900 к.с. от двигател с увеличен работен обем 2,6-тонният Brabus GLS в черни карбонови одежди препуска през нощта – и не само – със скорост до 330 км/ч Целият свят говори за устойчивост, нова мобилност и спестяване на CO₂. Тунерът Brabus се противопоставя на това с модели като 900 Superblack. Тук става въпрос просто

    С 900 к.с. от двигател с увеличен работен обем 2,6-тонният Brabus GLS в черни карбонови одежди препуска през нощта – и не само – със скорост до 330 км/ч

    Целият свят говори за устойчивост, нова мобилност и спестяване на CO₂. Тунерът Brabus се противопоставя на това с модели като 900 Superblack. Тук става въпрос просто за повече във всички области.

    С по-голям работен обем до 900 к.с. и 330 км/ч

    Нека започнем с двигателя. Базовият V8 в Mercedes-AMG GLS 63 4-Matic+ е с работен обем от само четири литра. Благодарение на по-големи ковани бутала, нови мотовилки за високи натоварвания и нов колянов вал двигателят, който в Brabus са кръстили Rocket 900, черпи сили от 4,4 литра работен обем. Освен това базираната в Ботроп компания е предоставила на осемцилиндровия двигател два нови турбокомпресора, които нагнетяват въздух с максимално налягане от 1,4 бара. А когато се заловят за работа както трябва, под изработен от червен видим карбон капак на мотора са на разположение до 900 к.с. и 1250 Нм въртящ момент. С оглед на останалите компоненти на задвижването Brabus ограничава максималния въртящ момент на мотора до 1050 Нм. Въпреки това XXL SUV моделът предлага динамични характеристики на ниво чистокръвен спортен автомобил. 2,6-тонният колос достига 100 км/ч за 3,6 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 310 или 330 км/ч в зависимост от избраната комбинация джанти/гуми.


    С това въпросът със „Super“ в името на модела може да се смята за изяснен. Да преминем към черния цвят. Цялостното боядисване в дружелюбно черно е неизбежно. За да се съчетаят с черната боя, всички останали декоративни елементи, които в базовия автомобил са хромирани, тук са с покритие в Shadow Grey. Допълнителните части от видим карбон също са черни. Нов спойлер увеличава притискателната сила в предната част, а страничните отвори в престилката снабдяват спирачките със свеж въздух. Свежият въздух за турбокомпресорите пък преминава през отвори в радиаторната решетка. Разширенията на калниците отварят пространство за до 24-цоловите алуминиеви джанти с гуми 295/35 отпред и 335/30 отзад. Алтернативно могат да бъдат монтирани 23-цолови джанти, които тогава позволяват максималната скорост от 330 км/ч. Задната част е допълнена с боядисан в черно спойлер на покрива и нов дифузор. Последният обрамчва четирите карбоново-титанови ауспухови тръби на спортната изпускателна система с управляеми клапи. Понижаването с 25 мм, което се реализира с допълнителен модул за въздушното окачване, има за цел да оптимизира в еднаква степен външния вид и динамиката на шофиране.

    Кожен пейзаж в интериора

    Кожа и алкантара, с шевове и перфорации, и разбира се, също в черно, покриват всяко кътче от интериора на 900 Superblack. Не са пропуснати всевъзможните пространства около краката и в багажното отделение. Апликации от видим карбон осигуряват подходящо допълнение. За да подхождат на изцяло черния кокпит, всички уреди за управление, вентилационни отвори, решетки на високоговорителите и декоративни елементи са завършени в матов Shadow Chrome. Алуминиевите лостчета за смяна на предавките, педалите и щифтовете за заключване на вратите също са завършени в черно.

    Възможно е да ви причернее и пред очите, когато прочетете числата на етикета с цената. На германските клиенти се предлага да платят 440 955 евро. По-голямата част от купувачите обаче вероятно няма да плащат в евро и едва ли ще се развълнуват от цената.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт