728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

BMW към критик в Twitter: „ОК, старче. Каква е твоята причина да не се промениш?“

Изказването на BMW на английски език звучи така: ‘OK, Boomer. And what’s your reason not to change?’

След представянето на електрическия кросоувър iX по-рано този месец, BMW трябваше да отговори на доста критики от свои фенове. Основно те са насочени към дизайна на машината, който според част от тях е скъсал всякакви връзки с историята на фирмата.

В западния свят често големите компании комуникират директно със своите последователи в мрежата на Twitter. BMW реши да отговори на част от критиците си чрез социалната мрежа като дори се обърна директно към един от тях.

Фразата на английски език звучи така: „OK, Boomer. And what’s your reason not to change?“ Доста е трудно да се преведе на български, но в най-груба форма звучи така: „ОК, старче. Каква е причината да не се промениш?“

Разковничето тук е думата boomer, която на английски език се използва като термин за описание на човек, роден между 1946 и 1964 г. Поколението на бейби бумърите представлява значителна част от световното население, особено в развитите страни. В САЩ, буумъри са близо 20% от цялото население.

„OK, Boomer“ всъщност е фраза, която се появи преди няколко години в социалните мрежи. Тя е подигравателна и изразява отношението на по-новото поколение към закостенелите разбирания на буумърите.

След коментара си, BMW побърза да се извини на последователите си, които са останали засегнати от ироничното изказване в Twitter. В пост почти веднага след първия, баварците казват, че не са искали да обидят когото и да е.

„Без значение на каква възраст сте, ние ви слушаме. Съжаляваме, нямахме намерението да обиждаме никого с жаргонната фраза. Пътят към новия свят на мобилността е неравен, но се надяваме да се присъедините към нас по време на пътуването.“

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *