728 x 90

БГ пазар: Продават BMW 535d Е60 на 270 000 км за 36 000 лв.

В интернет пространството отдавна се върти един бъзик между феновете – „за тези пари Е60“. Подобен коментар се поставя от потребители, които намират дадена кола за продажба за твърде скъпа. Смисълът е, че срещу същите пари човек може да си купи BMW 5-Series от поколение Е60. Но всъщност… колко ли струва едно добре запазено Е60?

В интернет пространството отдавна се върти един бъзик между феновете – „за тези пари Е60“. Подобен коментар се поставя от потребители, които намират дадена кола за продажба за твърде скъпа. Смисълът е, че срещу същите пари човек може да си купи BMW 5-Series от поколение Е60.

Но всъщност… колко ли струва едно добре запазено Е60? В България има буквално стотици обяви за точно това моделно поколение, но някои от тях се открояват. Като цяло цената зависи от много фактори, но грубо можете да подготвите между 10 000 лв. и… почти 40 бона.

Да не забравяме, че става дума за кола, която е на минимум 11 години. Производството на това поколение 5-та Серия приключва през 2010 година, а екземплярите от последната моделна година са доста по-редки.

Попаднахме на пример за добре поддържан автомобил Е60, който е пуснат за продажба. Машината е произведена през 2008 година и сегашният й собственик е едва втори в нейната история.

Колата е оборудвана страхотно – оригинален М-пакет, безключово палене, безключово отключване и заключване от 4-те врати, щори на задните врати, както и на задното стъкло. Освен това, салонът разполага с предни седалки с електрически реглаж, подгряване, охлаждане и масаж, както и подгряване на задните седалки.

В обявата продавачът описва всички ремонти, през които машината е минала. Те никак не са малко, но това не трябва да е изненадващо с оглед на факта, че това Е60 е на почти 270 000 километра.

По задвижващия агрегат са направени доста промени, като посочената мощност е близо 470 к.с. Към снимките в обявата е приложена и графика от дино тест, доказващ мощността.

Още от описанието на колата:

„Двигателят е на 2000 км като е изцяло ревизиран, нови бутала+лагери биелни и основни, чугунен блок вместо алуминиев (горивните камери са правени+двойни пружини за клапаните и също така мотора е с шпилки, а не с болтове). Егр, дпф, вихрови клапи са премахнати. Колата има азотна система с големия клапан на NOS и бутилка NX.“

Стигаме и до цената. Това Е60 е буквално най-скъпото, което можахме да намерим с производствена година 2008. Продавачът иска 36 000 лв., което е почти двойно на други добри екземпляри.

Според вас, с оглед състоянието на автомобила, екстрите и преработките му, цената справедлива ли е? Очакваме вашето мнение в секцията за коментари по-долу.

1 коментар

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

1 Коментар

  • Румен Христов
    февруари 22, 2021, 06:38

    13 годишен автомобил е морално остарял. От техническа гледна точка автомобил на 270000 км. е за смяна не за продажба, независимо че двигателят е на 2000 км. което не може да се докаже.

    Отговор

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт