728 x 90

Фейслифтът на Audi A8 донесе S-Line пакет, 4.0 V8 остава в продажба

Няколко дни след представянето на A8 L Horch Founders Edition за Китай, Audi показа обновената гама A8 за Европа и останалата част от света. Фейслифтът ще остане в продажба до 2024 година, когато се очаква изцяло електрическият наследник. Като се има предвид, че настоящото четвърто поколение A8 беше пуснато на пазара през 2017 г., появата

Няколко дни след представянето на A8 L Horch Founders Edition за Китай, Audi показа обновената гама A8 за Европа и останалата част от света. Фейслифтът ще остане в продажба до 2024 година, когато се очаква изцяло електрическият наследник. Като се има предвид, че настоящото четвърто поколение A8 беше пуснато на пазара през 2017 г., появата на обновена версия, която да се конкурира с по-новите BMW 7-Series и Mercedes-Benz S-Class, е съвсем очаквана.

Audi A8 за 2022 г. носи серия от визуални актуализации, фокусирани върху предния край, нови цветови опции, добавяне на пакета S-Line и други. По отношение на своите размери, обикновеният A8 е с дължина 5.19 метра, а по-спортният S8 е незначително по-дълъг при 5.20 метра поради различните брони. Дълга база A8 L е дълъг 5.32 метра поради по-дългото междуосие, докато само за Китай A8 L Horch е дори по-дълъг с 5.45 метра дължина. Всички варианти се отличават с каросерии с 58 процента алуминиеви части, отделение за пътници от горещо формована стомана и полимерни компоненти, подсилени с въглеродни влакна, плюс магнезиеви подпори.

Вътре, напълно цифровият кокпит се състои от 10.1-инчов цифров инструментален клъстер, опционален head-up дисплей и 8.6-инчов сензорен екран, включващ най-новата информационно-развлекателна система MIB3 на Audi. Фейслифтът предлага двойка 10.1 Full HD дисплеи за забавление на пътниците отзад, които също се възползват от Matrix LED светлини за четене и усъвършенствана звукова система Bang & Olufsen с 1920 вата усилвател и 23 високоговорителя.

Гамата от двигатели на фейслифтинга A8 се състои от 3.0 TFSI V6, 4.0 TFSI V8, 3.0 TDI турбодизел и предстоящ плъгин хибриден вариант. Всички варианти на A8 се предлагат изключително с осемстепенна автоматична скоростна кутия, докато бензиновите двигатели получават 48V мека хибридна технология.

Audi A8 55 TFSI с 3.0-литров бензинов двигател произвежда 335 к.с. и 500 Нм в Европа. По-мощният A8 60 TSFI quattro с 4.0-литров V8 произвежда 453 к.с., което позволява ускоряване от 0-100 км/ч за 4.4 секунди.

Флагманът S8 е оборудван с битурбо 4.0-литров V8, произвеждащ 563 к.с. Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди. Освен стандартната система quattro, S8 се предлага с предиктивно активно окачване, спортен диференциал и динамично управление на всички колела.

Продажбите на Audi A8 в Европа ще започнат през декември. В Германия цените ще започват от 99 500 евро за базовия A8 50 TDI, докато Audi S8 ще започва от 144 800 евро. В Китай, САЩ, Канада и Южна Корея Audi S8 ще се предлага изключително и само като модел с дълго междуосие.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт