C-Class се включва в компактния премиум сегмент с много позната визия и технологии от S-Class.
След няколко седмици на предварителни данни и слухове, Mercedes-Benz показа изцяло новото поколение на C-Class. Моделът се включва в компактния премиум сегмент с много позната визия и технологии от S-Class.
Немската фирма ще продава модела като комби и седан, но двете версии ще бъдат достъпни само в Европа. Визуално автомобилът е доста сходен с модернизирания E-Class, а отзад прилича доста на S-Class и на по-компактните представители на Mercedes.
Интериорът е до голяма степен еднакъв в този на флагмана S-Class. Виждаме два отделни екрана, които приличат на таблети и изпълняват различни функции.
Както стана дума преди няколко дни, C-Class ще използва само 4-цилиндрови агреагти. Причината за това беше разяснена от главния инженер на марката. Дори и спортният C63, който все още не е направил своя дебют, ще има 2.0 мотор.
Всички агрегати ще имат помощ от компактна хибридна система. Освен това, всички те ще се предлагат само и единствено с 9-степенен автоматик. Ръчната скоростна кутия остава в историята.
В таблицата по-долу можете да видите бензиновите версии на новия C-Class:
C 180 | C 200 | C 200 4MATIC | C 300 | C 300 4MATIC | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Работен обем | cc | 1496 | 1496 | 1496 | 1999 | 1999 |
Мощност | kW/hp | 125/170 | 150/204 | 150/204 | 190/258 | 190/258 |
при | rpm | 5500-6100 | 5800-6100 | 5800-6100 | 5800 | 5800 |
Доп. мощност (boost) | kW/hp | 15/20 | 15/20 | 15/20 | 15/20 | 15/20 |
Максимален въртящ момент | Nm | 250 | 300 | 300 | 400 | 400 |
при | rpm | 1800-4000 | 1800-4000 | 1800-4000 | 2000-3200 | 2000-3200 |
Доп. въртящ момент (boost) | Nm | 200 | 200 | 200 | 200 | 200 |
Комбиниран разход на гориво | l/100 km | 6.5-6.2 | 6.6-6.2 (6.7-6.3) | 6.9-6.5 | 7.0-6.6 | 7.3-7.0 |
Комбинирани CO2 емисии2 | g/km | 149-141 | 150-141 (153-143) | 157-149 | 159-150 | 168-161 |
Ускорение 0-100 km/h | s | 8.6 | 7.3 (7.5) | 7.1 | 6.0 | 6.0 |
Максимална скорост | km/h | 231 | 246 (240) | 241 | 250 | 250 |
Във втората таблица са представени дизеловите двигатели:
C 220 d | C 300 d | ||
---|---|---|---|
Работен обем | cc | 1992 | 1992 |
Мощност | kW/hp | 147/200 | 195/265 |
при | rpm | 4200 | 4200 |
Доп. мощност (boost) | kW/hp | 15/20 | 15/20 |
Макс. въртящ момент | Nm | 440 | 550 |
при | rpm | 1800-2800 | 1800-2200 |
Доп. въртящ момент (boost) | Nm | 200 | 200 |
Комбиниран разход на гориво | l/100 km | 5.2-5.0 (5.3-5.0) | 5.3-5.0 (5.3-5.1) |
Комбинирани CO2 емисии | g/km | 138-131 (140-133) | 139-132 (141-134) |
Ускорение 0-100 km/h | s | 7.3 (7.4) | 5.7 (5.8) |
Максимална скорост | km/h | 245 (242) | 250 (250) |
Четвъртото поколение плъг-ин хибриди на С-Class ще последват скоро след премиерата на новия модел. Електрификацията на модела прави голяма крачка напред, докато използва същите базови двигатели.
Високоволтовата батерия е разработена от Mercedes-Benz и е с общ капацитет от 25.4 кВтч. С електрическа мощност от 129 к.с. и изцяло електрически пробег от около 100 километра (WLTP), C-класата може да работи в изцяло електрически режим в много от дните, без да налага използването на двигателя с вътрешно горене.
Предстои лансиране и на дизелови плъг-ин хибриди, отбелязва Motor1.com.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *