728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Nissan Qashqai дебютира без дизел, но с нов хибрид

Както при предшественицитe, дизайнът на новия Qashqai е създаден от екипа на Nissan Design Europe, базиран в централен Лондон.

След над три милиона продадени екземпляри от предходните поколения, Nissan показа изцяло новата трета генерация Qashqai. Глобалният кросоувър се базира на новата CMF-C платформа на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi.

Както при предшественицитe, дизайнът на новия Qashqai е създаден от екипа на Nissan Design Europe, базиран в централен Лондон (Обединеното кралство). Инженерните решения са дело на Nissan Technical Centre Europe в Кранфийлд, Бедфордшър (Обединеното кралство).

Освен че запазва безпогрешно разпознаваемия стил на Qashqai, моделът от третото поколение е по-атлетичен, елегантен и модерен. Отвън подчертаната стойка на автомобила е по-целеустремена, с изявени линии, увеличено междуосие и внушителни 20-инчови алуминиеви джанти, въведени за първи път в Qashqai.

Междуосието на автомобила е увеличено с 20 мм, като общата дължина нараства с 35 мм. Има минимално увеличение във височината (+25 мм), а широчината е увеличена с 32 мм за подобрено представяне на пътя.

Предните фарове на новия Qashqai са усъвършенствани спрямо предишния модел с по-издължен и елегантен дизайн благодарение на използването на LED технологията.

Свързано, комфортно и създаващо впечатление за контрол, купето на новия Nissan Qashqai задава нов стандарт в сегмента чрез премиум усещане, отличителен дизайн и увеличена практичност.

В цялото купе е използвано ново бяло амбиентно осветление за вдъхващата увереност и спокойствие среда и усещане за хармония и високо качество, казват от компанията.

Изключително внимание е обърнато на ергономичните и естетическите качества на лоста за смяна на предавките и бутоните, като усещането при допир с тях „навява асоциации за увереност и финес.“

Нов 12.3-инчов изцяло електронен TFT мултиинформационен екран с висока резолюция предлага избор от персонализируемо извеждане на информацията. Към дигиталния фон на TFT екрана е добавена и традиционната текстура с ефект на рязано стъкло „Kiriko“ – реверанс към японското ДНК на Nissan.

Новият Qashqai получава 1.3-литров бензинов двигател DiG-T, оборудван с технологията мек хибрид. Задвижването ще се предлага в два варианта за мощност – 138 к.с. и 156 к.с. – с 6-степенна механична трансмисия или с новата скоростна кутия Xtronic (само за варианта със 156 к.с.).

Прочети още:
Peugeot представи новото си лого и брандова идентичност

При версиите с механична скоростна кутия, последната е подобрена с цел усещане за по-бърза, по-директна и по-спортна смяна на предавките. Трансмисията Xtronic от ново поколение предлага по-голяма икономия на гориво и усещане за ускорение благодарение на подобренията, включително система от две маслени помпи.

Задвижването на 2 колела е налично и при двете версии на мощност 138 и 156 к.с., а задвижването на 4-те колела ще се предлага само за моделите със 156 к.с. и скоростна кутия Xtronic.

Новата система за контрол на задвижването на 4-те колела (4WD) и възможност за избор на режим за шофиране е по-интуитивна и интелигента и се адаптира към външните условия с 5 режима на шофиране – Standard, ECO, Sport, Snow и Off-Road. В случай на приплъзване на колелата, времето, за което системата 4WD реагира, е намалено пет пъти до около 0.2 секунди

Голямата новина обаче определено е лансирането в Европа на хибридната система. E-Power. Тя се състои от батерия с висока мощност и силов агрегат, интегриран с бензинов двигател и електрически мотор със същия размер и изходна мощност като тези в електрическите автомобили на Nissan.

Уникална характеристика на Е-Power е това, че бензиновият двигател се използва само за генериране на електричество, докато колелата се задвижват изцяло от електрическия мотор. Това означава, че двигателят може винаги да работи в оптималния си диапазон на оборотите, което води до изключителна икономия на гориво и по-ниски CО емисии в сравнение с традиционния двигател с вътрешно горене.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *