728 x 90

Новият VW Multivan е без TDI мотори, но е по-гъвкав

Volkswagen Лекотоварни автомобили представя на пазара концептуално новия Multivan. Технологичният скок при новия модел е революционен – за първи път задвижването и електронните системи на Multivan използват технологичната основа на компонентите на модулната конструктивна платформа за модели с напречно разположен двигател MQB (Modulare Querbaukasten) на Volkswagen. Благодарение на предимствата на MQB, Volkswagen Лекотоварни автомобили представя

Volkswagen Лекотоварни автомобили представя на пазара концептуално новия Multivan. Технологичният скок при новия модел е революционен – за първи път задвижването и електронните системи на Multivan използват технологичната основа на компонентите на модулната конструктивна платформа за модели с напречно разположен двигател MQB (Modulare Querbaukasten) на Volkswagen. Благодарение на предимствата на MQB, Volkswagen Лекотоварни автомобили представя изцяло нов спектър от технологични иновации при легендарния Bulli. Никога досега Multivan не е бил по-гъвкав и практичен, по-свързан и по-устойчив от гледна точка на екологичната мобилност.

Новият Multivan предлага до седем на брой индивидуални седалки и може да бъде поръчан в трите версии на оборудване „Multivan“, „Life“ и „Style“ както и в „екшън” варианта „Energetic“. Със своята изцяло новоразработена концепция на седалките и багажното отделение, новият MUV (Multi Utility Vehicle) е отлично решение за многобройни ситуации и сценарии в сферата на модерната мобилност. Това е валидно в още по-голяма степен поради възможността новият Multivan да бъде поръчан и в удължена версия пара-лелно с основния модел от момента на пазарната премиера. Товарният обем в размер на 4053 литра е в състояние да се справи с лекота с всяко преместване и да побере всяко спортно оборудване.

Новият Multivan ще излезе на пазара от самото начало и във вариант eHybrid със съчетание от електромотор и високоефективен бензинов турбодвигател със системна мощност от 160 кВт/218 к.с. Литиево-йонната акумулаторна батерия на Multivan eHybrid е с нетен капацитет от 10,4 кВтч. Това енергийно съдържание дава възможност на новия Multivan eHybrid да измине пробег на изцяло електрическа тяга от 46 до 50 километра (близка до реалната стойност според изискванията на WLTP). Това означава, че моделът може да покрива с лекота обичайните  ежедневни пътувания без никакви локални емисии.

Наред с версията с plug-in хибридно задвижване, новият Multivan ще дебютира на пазара и във варианти с предно предаване и два четирицилиндрови бензинови турбодвигатели с максимална мощност 100 кВт/136 PS и 150 кВт/204 к.с. Комбинираният разход на Multivan 1.5 TSI със 136 к.с. има комбиниран разход от 6,7 до 6,6 л/100 км (NEDC), а при версията 2.0 TSI с мощност 204 к.с. разходът е от 7,7 до 7,6 л/100 км. На този етап дизелови TDI двигатели няма да се предлагат, но е възможно догодина да видим 2.0 TDI със 150 к.с.

С представянето на новия Multivan Volkswagen ознаменува началото на една нова епоха в своето развитие. Това е десетилетие, което ще премине под знака на многоетапната електрификация на задвижването и началото на внедряването на частично автоматизираното движение. На този фон продуктовият спектър на Bulli в бъдеще ще се разгърне в три основни направления  – ниовият Multivan, Transporter 6.1 и очакваната през 2022 година серийна версия на ID.BUZZ.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт