Нямахме много очаквания за разкриване на нови продукти по отношение на конференцията на Toyota от тази сутрин, но се оказа, че грешим. Босът на фирмата Акио Тойода се качи на сцената, за да покаже не по-малко от 15 електрически автомобила, обхващащи повечето сегменти на пазара, включително спортни автомобили. Тези коли носят емблемите на Toyota и
Нямахме много очаквания за разкриване на нови продукти по отношение на конференцията на Toyota от тази сутрин, но се оказа, че грешим. Босът на фирмата Акио Тойода се качи на сцената, за да покаже не по-малко от 15 електрически автомобила, обхващащи повечето сегменти на пазара, включително спортни автомобили. Тези коли носят емблемите на Toyota и Lexus.
Toyota и Lexus ще се стремят да постигнат глобални годишни продажби от 3.5 милиона електрически коли до края на десетилетието. За да стигне до там, японското дуо ще представи 30 електрически превозни средства до края на 2030 г. благодарение на инвестиция от 35 милиарда долара. Премиум подразделението ще стане изцяло електрическо в Европа, Съединените щати и Китай до 2030 г., когато има за цел да постигне един милион продажби на електромобили годишно. През 2035 г. Lexus ще се превърне в чисто електрическа световна марка и двете компании ще постигнат въглероден неутралност в своите фабрики.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *