728 x 90

Електрическото Renault Kangoo изминава до 300 км по WLTP

Благодарение на новата си литиево-йонна батерия с капацитет от 45 кВч, новото Kangoo Van E-TECH Electric може да се похвали с пробег до 300 км по цикъл WLTP. По този начин на потребителите на модела се осигурява сигурност за работния процес, както и ненадмината цена на притежание и експлоатационни разходи. Батерията, разположена под пода на

Благодарение на новата си литиево-йонна батерия с капацитет от 45 кВч, новото Kangoo Van E-TECH Electric може да се похвали с пробег до 300 км по цикъл WLTP. По този начин на потребителите на модела се осигурява сигурност за работния процес, както и ненадмината цена на притежание и експлоатационни разходи. Батерията, разположена под пода на автомобила, не оказва влияние върху капацитета на товарното пространство.

Новото Kangoo Van E-TECH Electric е оборудвано с електромотор с мощност от 90 кВ и незабавен въртящ момент от 245 Нм за плавно и лишено от стрес шофиране при всякакви обстоятелства. Еко режимът, който ограничава мощността на автомобила и максималната скорост, помага за оптимизиране на общия пробег и е изключително полезен при превоз на леки товари.

Водачът може да избира и между три режима на регенеративно спиране:

– Sailing (B1): ограничен регенеративен режим, подходящ за шофиране по магистрали

– Drive (B2): регенеративен режим по подразбиране за универсална употреба, който има усещане за двигател с вътрешно горене при отнемане на газта

– Brake (B3): максимален регенеративен режим за използване в задръствания и по планински пътища.

В новото Kangoo Van E-TECH Electric конвенционалната хидравлична спирачка се подпомага от ARB система (Адаптивна регенеративна спирачна система), която увеличава максимално количеството възстановена енергия, независимо от избрания режим на регенеративно спиране. Разнообразието от режими на шофиране и регенеративно спиране означава, че водачите могат да избират между шест различни режима на шофиране за оптимален комфорт и пробег в зависимост от спецификата на работа и условията на движение. Информацията, отнасяща се до избрания режим на шофиране, потока на енергия и ADAS системите, се показва на персонализируем опционален 10-инчов цветен инструментален панел.

За презареждане на батерията новото Kangoo Van E-TECH Electric предлага избор от три типа зарядни устройства. Стандартният модел разполага с 11 кВ трифазно зарядно устройство chameleon, подходящо за всички видове зареждане в домашни условия. Допълнителните зарядни устройства включват 22 кВ зарядно устройство chameleon за бързо зареждане на обществени зарядни станции и 80 кВ бързо зареждащо DC устройство, което може да възстанови 170 км пробег (WLPT цикъл) за 30 минути. С двете допълнителни зарядни устройства батерията е снабдена с възможност за течно охлаждане.

Новото Kangoo Van E-TECH Electric се зарежда от 15% до 100% за 3 часа и 50 минути на 11 кВ Wallbox устройство и за по-малко от 6 часа при 7,4 кВ Wallbox устройство.

За да гарантира един и същ пробег през всички сезони, климатичната система на новото Kangoo Van E-TECH Electric Kangoo Van E-TECH е оборудвана с термопомпа. Когато е оборудван с 22 кВ зарядно устройство, автомобилът извлича топлината около купето, за да го затопли без да се използва електрически резистор, консумиращ енергия. Термопомпата работи най-добре, когато температурата на околната среда е между -15°C и +15°C, често срещан диапазон за студените сезони в повечето европейски страни.

Не на последно място, новото Kangoo Van E-TECH Electric разполага с отопляеми предно стъкло, предни седалки и волан като допълнително оборудване.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт