С навлизането на новия Peugeot Landtrek в сегмента на еднотонните пикапи марката разширява международното си присъствие.
В Лос Кабос, Мексико, бе даден официалният старт на лансирането на новия пикап Peugeot Landtrek в Латинска Америка. Неговото представяне в региона ще се случи в две фази в рамките на уникално пътуване: Мексико, Уругвай, Еквадор, Парагвай, Панама, Перу, Доминиканска република, Гватемала, Хаити и накрая Чили в първата фаза. Във втората пътешествието продължава в Аржентина, Бразилия и Колумбия.
Екстремното пътешествие стартира в Лос Кабос на 25 ноември и след 26 000 км изминати през южноамериканския континент ще достигне Ушуая, най-южният град в света, през февруари 2021 г.
С навлизането на новия Peugeot Landtrek в сегмента на еднотонните пикапи марката разширява международното си присъствие. Този сегмент се развива бързо и обхваща 2,5 милиона продажби на година в световен мащаб.
Peugeot Landtrek съдържа всички основни характеристики на сегмента като надеждност, лесна поддръжка, функционалност, истински офроуд възможности и, разбира се, капацитет на теглене и товароносимост.
Със забележителен стил, подобрена модулност и безпрецедентен размер на каросерията, той отговаря на очакванията на взискателните клиенти, като предлага рекорден капацитет на каросерията, повишена функционалност и характерен за SUV комфорт.
С новия пикап Landtrek Peugeot иска да се справи с три предизвикателства:
- Да постигне растеж извън Европа с предложение за пикап, което е възможно най-интернационално;
- Да увеличи продажбите си, като разчита на пълна гама от лекотоварни превозни средства, 77% от които са пикапи в Латинска Америка;
- Да укрепи международната си репутация чрез привличане на нови клиенти.
Сегментът на „пълноразмерните“ пикапи, най-големият по отношение на продажбите, е почти ексклузивен за северноамериканския пазар. Сегментът на „малките“ пикапи е по-локализиран.
Логичното решение за Peugeot е да позиционира новия Landtrek в сегмента на „еднотонните“ пикапи, който се радва на най-голямо покритие извън Европа и представлява почти половината от пазара на лекотоварни превозни средства в Латинска Америка.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *